Ingezonden persbericht

Peter Repko Financieel Directeur bij Newtel Essence

Vianen, 15 oktober 2001 - Peter Repko (54) is bij Newtel Essence in Vianen benoemd tot Financieel Directeur en volgt hiermee Arjan Fennema op.

Hiervoor was Repko ruim 26 jaar werkzaam bij Lucent Technologies waarvan tussen 1994 en 1997 als verantwoordelijk controller in Saudi Arabië voor een project ter waarde van vier miljard US dollar en vanaf 1997 werkzaam als CFO voor de Indirect Channels International.

Repko: "Werken bij Newtel Essence is weer een nieuwe uitdaging in mijn carrière. Om te beginnen is Newtel Essence een Nederlands bedrijf met buitenlandse aspiraties en natuurlijk in omvang klein in vergelijking tot Lucent Technologies. Maar het enthousiasme binnen Newtel Essence is daarentegen groot. Mijn aandeel is te zorgen voor een goede en betrouwbare financiële administratie samen met de juiste rapportages."

+++

Newtel Essence
Newtel Essence is actief bij bedrijven en organisaties waar intensieve contacten met klanten centraal staan. Het bedrijf richt zich daarbij volledig op het bieden van oplossingen voor het optimaal beheren van klantcontacten, ongeacht de manier waarop klanten communiceren. Newtel Essence onderscheidt zich daarbij door een totaaloplossing voor Customer Contact Management te leveren, inclusief advies, service en ondersteuning. De aanpak van Newtel Essence wordt gekenmerkt door de klant en het klantcontact als enige uitgangspunten te nemen voor elke oplossing. Newtel Essence is gevestigd in Vianen. Meer informatie is beschikbaar op www.newtelessence.com.

Een digitale foto van Peter Repko is op te vragen bij José Baas.

Deel: ' Nieuwe Financieel Directeur bij Newtel Essence '