Gemeente Den Helder

Datum : 14 januari 1999

Onderwerp : Algemene informatie

Openingstijden loketten stadhuis

Alle loketten van de gemeente zijn geopend van 's ochtends 08.00 uur tot 's middags 14.00 uur. In het stadhuis kunt u terecht bij de loketten van Burgerzaken, Welzijn, Bouwen en wonen, Algemene Zaken en Financiën. De Klantenservice van de Milieudienst is dagelijks geopend van 8.00-12.30 uur en 13.30-16.30 uur. De loketten van Burgerzaken zijn op koopavond (donderdags) geopend van 17.00 uur tot 20.00 uur 's avonds. Het Centraal Informatiepunt (CIP) in de hal van het stadhuis is op werkdagen geopend van 08.00 uur tot 17.00 uur en ook op koopavond van 17.00 tot 20.00 uur. Weet u niet direct wie u moet benaderen met een vraag of waar u moet zijn? Belt u dan naar het centrale telefoonnummer van het Informatiepunt (0223) 671333.

Service- en Informatiepunt Julianadorp (SIP)

Het SIP in Julianadorp (Boterzwin 3435, tel. 646336) is geopend van 8.30-12.30 en van 13.00-17.00 uur, vrijdagmiddag na 12.30 uur gesloten. U kunt er terecht voor informatie over alle gemeentelijke aangelegenheden, het doorgeven van verhuizingen binnen Den Helder en het aanvragen van een Pas 65, uittreksels van persoonsgegevens en eigen verklaringen voor het aanvragen van een rijbewijs (de laatste drie documenten zijn niet verkrijgbaar op vrijdagmiddag). * Het SIP heeft de volgende spreekuren: * klachtenman, ma 9.00-10.30 uur. * sociaal raadsvrouw voor Julianadorp, wo 10.00-12.00 uur. * wijkconciërge Julianadorp, ma 13.00-14.00 uur; do 10.30-11.30 uur. * politie, ma t/m vr 14.00-15.00 uur.

Burgerzaken

Meldt u voordat u naar de loketten van Burgerzaken gaat eerst even bij het Centraal Informatiepunt in de hal van het stadhuis. Afhankelijk van het gewenste product geven zij u een nummer voor de betreffende balie. Voor een paspoort, rijbewijs of identiteitskaart heeft u altijd een geldig legitimatiebewijs nodig. Daarnaast moet u twee dezelfde pasfoto’s meenemen en - indien van toepassing - uw oude document. Bij de balies kunt u contant of electronisch betalen.

Nieuwe gemeentegids

Alle informatie over de producten van de gemeenten, telefoonnummers, adressen en veel andere informatie vindt u in de gemeentegids 1999 van de gemeente Den Helder. De nieuwe gids komt half februari uit en wordt huis-aan-huis in de gemeente verspreid.

Informatie over de gemeente Den Helder vindt u ook op ons Internetadres "www.denhelder.nl"