Nieuwe groeispurt VANAD


Aantrekkingskracht klantcontact specialist resulteert in talrijke nieuwe talenten

CAPELLE AAN DEN IJSSEL, 20091202 -- Customer interaction specialist VANAD heeft dit najaar een nieuwe groeispurt ingezet. De challenger in de contact center markt verwelkomde de afgelopen maanden talrijke nieuwe support collega's. Tijdens de VANAD New Talent Experience leerden de nieuwe collega's elkaar kennen en maakten zij kennis met de ambities van de innovatieve klantcontact specialist, die steeds meer aantrekkingskracht heeft binnen de markt.

De groei is het resultaat van diverse nieuwe opdrachten waar VANAD de afgelopen maanden mee van start ging. Volgens Commercieel Directeur Arthur Nederlof is de nieuwe groeispurt een bewijs van de werkwijze van VANAD. "Deze opdrachten komen voort uit de innovatie van onze dienstverlening. Dat is niet alleen zichtbaar in de technologie die wij gebruiken, maar komt ook tot uiting in de sourcingmix, waarbij wij verschillende uitbestedingvormen zoals outsourcing, managed insourcing en Work from Home naast elkaar en zelfs gecombineerd aanbieden. Verder komen veel van deze opdrachten voort uit langdurige samenwerkingstrajecten, waar wij met veel succes in hebben geïnvesteerd. Onze lange termijn strategie werpt nu zijn vruchten af en resulteert in een aantal uitdagende nieuwe opdrachten."

Aantrekkingskracht
VANAD vertrouwt bij de invulling van de nieuwe projecten op vele nieuwe talenten die de afgelopen maanden zijn gestart. Manager Team Development Shirley Cheung heeft veel vertrouwen in de aangetrokken medewerkers. "Het niveau van de mensen die onze organisatie de afgelopen maanden hebben versterkt is hoog. De aantrekkingskracht van VANAD is groot; niet alleen potentiële opdrachtgevers, maar ook contact center talenten informeren steeds nadrukkelijker naar de mogelijkheden bij VANAD", merkt zij.

De nieuwe talenten stromen op diverse plaatsen binnen de contact center organisatie in. De afdeling Team Development (HRM) versterkte zich met Enrico Dorder (25) als recruiter. Bij de afdeling Workforce Professionals (Planning & Traffic) trad Lisanne Eerland (27) in dienst. Voor een nieuw project voor een toonaangevende telecomprovider werden Dave Albrecht (25), Sander de Gelder (25) en Martin van Steensel (22) aangesteld als Coaching Star. Laatstgenoemde is opnieuw een voorbeeld van de doorgroeimogelijkheden die VANAD biedt; Martin werkt al geruime tijd voor VANAD en was naast zijn werkzaamheden als agent in het verleden ook al onderdeel van de Quality Angels, die de kwaliteit van de gesprekken bewaken.

Ook Najat Abdelkarim (20) groeide door vanuit een rol als agent en startte deze herfst als Coaching Star bij VANAD. Zij werkt onder meer samen met Reamon Oldenburg (27), die eveneens werd benoemd tot Coaching Star. Tenslotte is voor de managed insourcing projecten van VANAD versterking aangetrokken. Ferry Hoenderdaal (21) startte als Coaching Star, terwijl Merijn Timp (34) begon als Customer Contact Trainee. In die rol wordt hij opgeleid tot projectmanager, zodat hij zelfstandig (nieuwe) projecten bij VANAD kan begeleiden.

VANAD New Talent Experience
Om alle nieuwe support medewerkers inzicht te geven in de filosofie en toekomstvisie van het bedrijf, hield VANAD een speciale New Talent Experience. Tijdens het middagprogramma maakten circa 15 nieuwe talenten kennis met de directie, die het ontstaan van het bedrijf uitlegde aan de hand van een aantal filmpjes. Door middel van een leuke quiz kwamen de talenten bovendien een aantal interessante details uit de VANAD bedrijfsvoering en de contact center branche te weten. 's Avonds werd de VANAD New Talent Experience afgesloten met een diner bij Café Rotterdam en aansluitend een borrel bij de FRANK010 in de Cruise Terminal. "Onderlinge kennismaking en verdere betrokkenheid bij onze organisatie was het doel van ons introductieprogramma. Gezien de positieve reacties van de nieuwe talenten, zijn wij daarin uitstekend geslaagd", zegt Cheung tot besluit.


___
Over VANAD
VANAD is een innovatieve specialist op het gebied van customer interaction. Met ons innovatieve customer interaction management platform helpen wij opdrachtgevers op strategisch, tactisch en operationeel vlak bij het optimaliseren van de interacties met hun klanten of gebruikers. Daarbij maken wij gebruik van een sourcingmix van outsourcing, managed insourcing en Work from Home, die naast elkaar of gecombineerd door ons worden verzorgd. Ons in 2005 opgerichte bedrijf staat onder leiding van Arnoud Munneke en Arthur Nederlof en opereert hoofdzakelijk vanaf onze campus in Capelle aan den IJssel, waar wij maximaal profiteren van de synergie met de zusterbedrijven die ook tot de VANAD Group behoren. Naast onze superieure technologie onderscheiden wij ons met onze unieke bedrijfscultuur, die tot uitdrukking komt in onze Jij bent Fantastisch! filosofie en onze FORWARD formule. De ruim 750 medewerkers van VANAD geloven dan ook in de kernwaarden Fun, Ontwikkeling, Respect, Waardering, Aandacht, Resultaat en Daadkracht, en laten deze nadrukkelijk tot uitdrukking komen in onze dienstverlening. Meer informatie vindt u op www.vanad.nl en www.jijbentfantastisch.nl.

VANAD is onderdeel van de VANAD Group, één van de weinige familiebedrijven in de IT-sector. Het bedrijf staat onder leiding van de broers Ad Nederlof (Founder) en Jean Nederlof (COO). De bedrijven binnen VANAD richten zich op IT & Telecom, Customer Interaction en Fashion. De bedrijvengroep is met zo'n 1.000 medewerkers [700 FTE's] wereldwijd actief in onder meer de gezondheidszorg, overheid, transport & logistiek, telecom, financiële dienstverlening en hotellerie. Meer dan 50 topondernemingen zoals KPN, Achmea, Heineken, ABN AMRO, Schenker, RAET, Railion, SNS Fundcoach, ECT en ruim 100 grote (overheids)instellingen maken gebruik van de dienstverlening. Meer informatie over VANAD Group vindt u op www.vanadgroup.com.


Deel: ' Nieuwe groeispurt VANAD '




Lees ook