Nieuwe headphones SMS Audio en Spotify® promotieactie

SMS Audio breidt uit met twee nieuwe headphones en verloot Spotify® Premium jaarabonnementen

NIEUWEGEIN, 20131127 -- SMS Audio (smsaudio.nu), dat staat voor ‘Studio Mastered Sound’ kondigt vandaag aan dat zij haar productrange in de Benelux uitbreidt met de STREET by 50 over-ear ANC wired headphones met Active Noise Cancelling technologie en de SYNC By 50 on-ear wireless Bluetooth® headphones.

STREET by 50, over-ear Active Noise Cancelling (ANC) wired headphones
Ontworpen om extensief alledaags gebruik te weerstaan en ideaal voor op reis. Deze innovatieve hoofdtelefoon heft met zijn Active Noise Cancelling eigenschappen (ANC) ongewenste omgevingsgeluiden op. Ideaal bij gebruik in het vliegtuig, auto of in de trein. De ingebouwde batterij zorgt ervoor dat er tot wel 70 uur lang gebruik kan worden gemaakt van de ANC technologie, die ook kan worden uitgeschakeld met een knopje aan de buitenzijde van de hoofdtelefoon. Een vliegtuigadapter voor de audiokabel ontbreekt niet.

SYNC by 50, on-ear Bluetooth® wireless headphones
Deze draadloze on-ear hoofdtelefoon met Bluetooth® technologie gaat tot wel 10 uur lang mee tot op een afstand van 10 meter van de audiobron. Het volume aanpassen en het veranderen van tracks kan gemakkelijk geregeld worden met de ‘on-board’ bediening. De hoofdtelefoon kan ook bedraad worden gebruikt met de bijgeleverde audiokabel.

Beide modellen zijn opvouwbaar en voorzien van professioneel getunede 40 mm drivers, memory-foam oorkussens en hoofdband waardoor deze comfortabel en langdurig gedragen kunnen worden. Met de audiokabel die voorzien is van microfoon en bediening kan een telefoongesprek worden gevoerd. Een micro USB kabel om de batterij mee op te laden en luxe hard-shell case worden eveneens standaard bijgeleverd.

Mega-actie met Spotify® Premium jaarabonnementen
Momenteel heeft SMS Audio een mega-actie in samenwerking met Spotify®. Bij aankoop van iedere SMS Audio full-size hoofdtelefoon - te herkennen aan de actie-sticker op de verpakking - maakt de consument kans op een Spotify® Premium jaarabonnement. Meer informatie over deze actie is te lezen op www.smsaudio.nu.

Verkrijgbaarheid
‘STREET by 50’ over-ear ANC headphones (€279,95) en ‘SYNC by 50’ on-ear wireless Bluetooth® headphones (€229,95) zijn vanaf vandaag verkrijgbaar bij de bekende elektronicawinkels in de gehele Benelux. Beide modellen zijn verkrijgbaar in de kleuren Cool Silver en Shadow Black.

Over SMS Audio
SMS Audio, het premium audiomerk van Curtis “50 Cent” Jackson, maakt serieus werk van producten waarmee de consument muziek kan beleven. SMS Audio combineert technologie, stijl en functie in haar producten. Alle producten van SMS Audio zijn professioneel getuned en leveren studio-kwaliteit audioweergave. SMS staat daarom ook niet voor niets voor ‘Studio Mastered Sound’.

De SMS Audio product range bestaat uit ‘STREET by 50’ (bedraad) en ‘SYNC by 50’ (draadloos). SMS Audio biedt in beide ranges een compleet scala headphones, earphones en accessoires die passen bij de steeds veranderende behoefte van verschillende doelgroepen binnen de consumentenmarkt.

Distributie SMS Audio by 50 Cent
Exclusieve distributie voor de Benelux wordt verzorgd door Vivanco Benelux B.V.

Deel: ' Nieuwe headphones SMS Audio en Spotify promotieactie '