HP ScanJet 3300c scant en kopieert in kleur met een druk op de knop

Amstelveen, 16 augustus 1999 - Hewlett-Packard introduceert de nieuwe HP ScanJet 3300C kleurenscanner. Deze vervanger van de ScanJet 4100C is een eenvoudig te bedienen, compleet en snel apparaat voor gebruik thuis. De nieuwe scanner is daarbij ook nog eens heel betaalbaar met een consumentenadviesprijs van fl. 349,-- (incl. BTW).

Het gebruik van HP PrecisionScan LT maakt scannen en kopiëren met de HP ScanJet 3300C eenvoudig en probleemloos. Het is slechts een kwestie van één druk op de knop. Ook scannen gebruikers heel eenvoudig direct naar softwareapplicaties aan de hand van heldere instructies die hen stap voor stap door het scanproces leiden. De set-up op Windows 98 PC's met Universal Serial Bus (USB) is bijzonder eenvoudig.

De HP ScanJet 3300C is geschikt voor allerlei doeleinden. Het apparaat scant op maximaal A4-formaat. Daarnaast wordt met HP's Intelligent Scanning Technology elk soort document, of het nu tekst, tekeningen of foto's zijn, in één doorgang automatisch gescand en geoptimaliseerd. Ook kunnen gebruikers, dankzij de geïntegreerde tekstherkenningssoftware (OCR), papieren documenten omzetten in bewerkbare tekstbestanden. Samen met een optische resolutie van 600 dpi, bijgeleverde software als HP PrecisionScan LT, HP Color Copy Utility en Adobe PhotoDeluxe Home Edition 3.0 en één jaar HP-garantie op de hardware, maakt dit van de ScanJet 3300C een zeer complete oplossing voor gebruik thuis.

De HP ScanJet familie
Hewlett-Packard biedt één van de breedste series scanners voor zakelijk gebruik en thuisgebruik. Speciaal voor thuisgebruik zijn er de HP ScanJet 3200C, de HP ScanJet 3300C en de HP ScanJet 4200C. Stuk voor stuk eenvoudig te gebruiken, betaalbare kwaliteitsscanners met alle functionaliteit die nodig is voor thuisgebruik.

Voor thuis en op kleine kantoren biedt HP de ScanJet 5200C. Deze krachtige, eenvoudig te gebruiken scanner levert met één druk op de knop optimale resultaten en is drie keer sneller dan andere scanners in zijn klasse.

Professionals kunnen bij HP terecht voor de onlangs geïntroduceerde HP ScanJet 6300C, 6350C en 6390C. Deze hoge volumescanners leveren output van zeer hoge kwaliteit, zijn zeer snel en, net als de andere scanners, eenvoudig in gebruik.

Telefoonnummer voor eindgebruikers voor vragen over producten, aanvragen van documentatie en informatie over verkooppunten: 020 - 547 66 66.

Informatie van Hewlett-Packard is te vinden op: www.hp.nl.

Hewlett-Packard is een toonaangevende leverancier van oplossingen en services voor computing en imaging voor zakelijke en thuisgebruikers. De activiteiten van HP zijn gericht op het maximaal benutten van de mogelijkheden van Internet voor zijn gebruikers en de verspreiding van elektronische diensten. De computer-gerelateerde omzet over het jaar 1998 bedroeg wereldwijd 39,5 miljard dollar. HP is bezig met de oprichting van een aparte organisatie voor de productie van test-en-meetapparatuur, halfgeleiders, medische systemen en apparatuur voor chemische analyses. Deze activiteiten genereerden in 1998 een omzet van 7,6 miljard dollar.

Met 123.000 werknemers en een omzet van circa 47 miljard dollar in 1998 is het bedrijf één van de grootste computerleveranciers ter wereld. In Nederland heeft HP vijf vestigingen waar zo'n 3000 mensen werken. Over 1998 bedroeg de omzet van Hewlett-Packard Nederland B.V. circa 2 miljard gulden.

(Niet voor publicatie)
Voor meer informatie over dit bericht:
Antoinette Bendijk
antoinette_bendijk@hp.com

Dit bericht is beschikbaar via www.hp.nl/pers; in het Engels via: www.newsdesk.com.

Deel: ' Nieuwe HP ScanJet 3300c '