Delft, 12/21/99

Exact Financials i preview

Uren invoeren vanaf iedere gewenste locatie en overzichten kunnen bekijken via het internet? Met Exact Financials i wordt dit werkelijkheid. Deze nieuwe internet applicatie zal het mogelijk maken om diverse rapporten met behulp van een browser op te vragen. Ook wordt het mogelijk om uw werknemers uren te laten boeken via internet. U kunt deze nieuwe module gebruiken naast het bestaande Exact Financials C/S. Beide applicaties maken gebruik van dezelfde database. De gegevens die u opvraagt via het internet zullen precies dezelfde zijn als de gegevens in Exact Financials C/S. U hoeft dus niet één van beide te gebruiken. Exact Financials i en Exact Financials C/S kunnen tegelijk, naast elkaar gebruikt worden. Vanwege de wereldwijde bekendheid van het internet, is het gemakkelijk deze module te gebruiken. De meeste van uw werknemers zullen gewend zijn met internet te werken.

Vindt u internet een te open omgeving voor uw bedrijfsgegevens of bestaat er binnen uw bedrijf een intranet, dan bestaat de mogelijkheid om Exact Financials i te installeren op uw intranet. De applicatie kan centraal worden beheerd. U weet dus zeker dat er binnen uw organisatie op de juiste manier mee wordt gewerkt. De verschillende overzichten die via internet beschikbaar komen, hebben het grote voordeel dat ze overal binnen uw bedrijf kunnen worden bekeken. Dit is vooral handig als uw bedrijf verschillende locaties heeft. De overzichten hoeven niet meer te worden afgedrukt en per post te worden verzonden. Op het moment van bekijken zijn de overzichten altijd up-to-date.

Het boeken van uren via Exact Financials i werkt op dezelfde manier als het boeken van uren in Exact Financials C/S. Het grote voordeel van het boeken van uren via internet is, dat vanaf iedere locatie op ieder gewenst moment door uw werknemer uren kunnen worden ingevoerd. Uw werknemers, bijvoorbeeld consultants, hoeven geen verbinding te leggen met het bedrijf, maar kunnen volstaan met een verbinding met het internet. Op de computers van uw werknemers, die niet heel Exact Financials C/S nodig hebben, kunt u volstaat met het installeren van een internet browser.

Het is nu al mogelijk om een voorproef te krijgen van de nieuwe module. Op internet gaat uw naar https://financials.exact.nl. Om gebruik te kunnen maken van de applicatie zult u uw bedrijfsnaam en uw eigen naam en emailadres moeten invullen. U krijgt dan direct een gebruikersnaam en een wachtwoord waarmee u kunt inloggen. In de linkerkolom kunt u uw keuzen maken. Op dit moment kunt u kiezen uit het Project of het Finance menu. In het Finance menu zult u de op dit moment beschikbare overzichten kunnen bekijken. In het Project menu kunt u onder andere de 'Timesheet' bekijken, die gebruikt kan worden voor het invoeren van de uren. Het geheel is nu nog in het Engels, maar zal bij de officiële lancering, in het tweede kwartaal van 2000, ook in het Nederlands beschikbaar zijn.

Deel: ' Nieuwe internetapplicatie Exact Financials i '