ING Groep

Amsterdam, 30 november 1999

ING opent nieuwe Internetsite voor wervingscampagne onder studenten met het thema BE YOU, BE US, BE MORE

Met het thema "be you, be us, be more" is de afdeling Management Development van ING een nieuwe wervingscampagne onder veelbelovende studenten gestart. In een opvallende vormgeving is een nieuwe brochurelijn ontwikkeld, een advertentiecampagne voor de studentenmedia en een geheel vernieuwde Internetsite (www.recruitment.ing.nl), die vanaf vandaag is te bezoeken.

Het thema "be you, be us, be more" komt terug in alle communicatie-uitingen, waarbij "be you" aangeeft dat ING iedere medewerker ziet als een individu, met een eigen identiteit. Met "be us" wordt uitgedragen dat voor ING samenwerking van groot belang is en "be more " staat voor de vele loopbaanmogelijkheden binnen ING en haar werkmaatschappijen, zowel in het binnen- als in het buitenland. De verschillende bedrijfsonderdelen van ING zullen voortaan hun wervingsmateriaal qua stijl en thema laten aansluiten bij deze nieuwe opzet.

Ook de nieuwe Internetsite is rond dit thema opgebouwd. Als een student op "you" klikt, dan kan hij / zij zijn / haar eigen persoonlijke gegevens intikken. De student bouwt op deze manier een eigen persoonlijke (beveiligde) homepage op. ING krijgt inzicht in de interesse van de betreffende student en kan desgewenst informatie op maat toesturen. Door het invullen van een test kan de student inzicht krijgen welk traineeprogramma het beste aansluit op zijn / haar carrièrewensen. Wie op "us" klikt krijgt uitgebreide informatie over o.a. ING, haar bedrijfsonderdelen, de strategie en ING Business School.
"More" geeft meer informatie over alle mogelijkheden voor studenten bij ING, de stages en trainingsprogramma's en ervaringsverhalen van ING trainees.

Deel: ' Nieuwe Internetsite ING voor wervingscampagne studenten '