PERSBERICHT

Eindhoven, 6 september 1999.

Op 3 september is de eerste editie verschenen van het nieuwe magazine Mobile&Wireless. Het nieuwe Nederlandstalige kwartaalblad is een uitgave van Media Development Europe en wordt in ruim 40.000 exemplaren in gecontroleerde verspreiding verzonden naar het management van middelgrote en grote bedrijven. Uitgever Ed van den Kieboom ziet het magazine als een belangrijk onderdeel van het informatiepakket van MDE op dit terrein. “Het magazine biedt waardevolle ondersteuning van de vakbeurs en het congres en zal door het jaar heen de doelgroep blijven informeren over de snelle ontwikkelingen op dit terrein.”

Volgens hoofdredacteur Jan Boers hebben veel managers behoefte aan niet-technische, organisatiegerichte informatie over mobiliteitsoplossingen. “Mobiele data, telewerken en dergelijke worden steeds interessanter voor bedrijven die hun flexibiliteit willen verhogen en beter gebruik willen maken van moderne ICT-middelen. Bestaande bladen richten zich of op de techniek, of op het begerenswaardige van mobiele technologie.”

In het eerste nummer onder andere artikelen van Flip Vuisje die op zoek gaat naar management goeroes op het gebied van mobiliteit en van Guikje Roethof over nieuwe bedrijven in Silicon Valley. Verder artikelen over draadloze netwerken, oplossingen voor het fileprobleem en praktijkcases over het CBS en Heineken. Dit nummer bevat ook de catalogus van congres en beurs Mobile & Wireless die van 22-24 september in de RAI wordt gehouden.

Geïnteresseerden kunnen een jaar lang Mobile&Wireless gratis ontvangen door een wilsverklaring in te vullen op www.mw-magazine.nl.

Deel: ' Nieuwe Nederlandstalig kwartaalblad Mobile&Wireless '




Lees ook