PRICEWATERHOUSECOOPERS

Nieuwe partners en directors PricewaterhouseCoopers

PricewaterhouseCoopers N.V. in Nederland heeft per 1 juli jl. 27 nieuwe partners en 19 nieuwe directors benoemd. Het betreft de volgende personen:

In de Line of Service Assurance and Business Advisory Services (ABAS):

Partner: Director:
Walter Wolfs (Amsterdam)
Huub Wüst (Den Haag)

In de Line of Service Tax and Legal Services (TLS):

Partner: Director:
Marc Diepstraten (Amsterdam) Pieter Asjes (Amsterdam) Marc van Dijl (Arnhem) Laurens Busink (Rotterdam) Bertjan Janzen (Amsterdam) Christianne Noordermeer van Loo (R'dam)
Oscar Kinders (Rotterdam) Ewoud Pranger (Arnhem) Arnold Poelstra (Hengelo) Arnold van Roermund (Capelle a/d IJssel)
Arnout van der Rest (Amsterdam)
Eelco van Solkema (Amsterdam)

In de Line of Service Corporate Finance and Recovery (CFR):

Partner: Director: Hans van de Vorst (Amsterdam) René Hagenaars (Amsterdam)

In de Line of Service Management Consulting Services (MCS): Partner: Director: Roland Bemelmans (Almere) Hans Jacobs (Eindhoven) Eddy Muijsert (Almere) Bert Karssen (Almere) Robbert-Jan Poerstamper (Almere) Sabine Muyrers (Almre) Sjang Ramaekers (Almere) Rudi Oskamp (Utrecht) Jacqueline Roeleveld (Almere) Jan van Rijn (Almere) Christian van der Sanden (Den Haag) Erik Tak (Almere) Lee-Han Tjioe (Almere)
Pieter Verhees (Utrecht)
Charles Vincent (Almere)

NOOT VOOR DE REDACTIE:

PricewaterhouseCoopers koppelt mensen, kennis en werelden. Voor Nederland betekent dit, dat 6.000 getalenteerde professionals kennis en ervaring kunnen delen met 161.000 collega-professionals in 145 landen. De toegevoegde waarde van onze organisatie vloeit voort uit een verscheidenheid aan disciplines en de wil tot samenwerking over de grenzen van vakgebieden, sectoren en landen heen. Wij adviseren en ondersteunen zowel grote nationale en internationale ondernemingen als kleinere en middelgrote bedrijven, overheidsinstellingen en non-profit organisaties.

PricewaterhouseCoopers biedt adviesdiensten op de volgende terreinen: assurance and business advisory services, belastingadvies, management consultancy, interim management, subsidie- en technologie-advies, human resource, corporate finance en outsourcing. Landwell, correspondent Law firm van PricewaterhouseCoopers, biedt juridische diensten aan op notarieel gebied en in de advocatuur.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Meint Waterlander, woordvoerder PricewaterhouseCoopers N.V. Tel.: 020 568 59 52

03 aug 01 12:27

Deel: ' Nieuwe partners en directors PricewaterhouseCoopers '