State of the art connectivity ook voor Windows 3.1.

Nieuwe Persona 4.0 geeft standaard toegang voor 16- en 32-bits platforms

Amsterdam, 25 februari 1998 - Persoft, producent van PC-to-host en web-to-host connectivity software, annonceert de nieuwste versie van Persona 4.0. Zowel 16- als 32-bits clients kunnen toegang verkrijgen tot het web, ongeacht het besturingssysteem of het type browser dat gebruikt wordt.

Onafhankelijk onderzoek van de NSS Group in Groot-Brittannië toont aan dat meer dan 50% van alle ondernemingen nog steeds gebruik maakt van de verouderde 16-bits technologie. Daarom brengt Persoft Persona 4.0. uit, dat een grotere hoeveelheid platforms ondersteunt, browserkeuze biedt, meer typen terminalemulatie en aanvullende beveiligingsmethoden omvat en nieuwe functies biedt voor efficiënt gebruik. IT-professionals kunnen nu gebruik maken van beveiligde web-to-host toegang voor IBM- Mainframe, AS/400, Unix, Digital en Data General.

Meer gebruikers

‘Een groot aantal ondernemingen heeft nog groepjes gebruikers van Windows 3.1. Die 16-bits platforms zijn meestal niet krachtig genoeg voor Java. Toevoegen van Windows thin clients aan Persona biedt toegang tot de host aan meer gebruikers dan ooit tevoren,’ aldus Elliott Smith, Senior Product Manager Persona van Persoft. ‘Zowel 16-bits als 32-bits clients krijgen nu toegang tot het web, ongeacht het besturingssysteem of het type browser. Deze nieuwe versie biedt onze klanten één enkele web-to-host oplossing als ze overgaan van 16- naar 32-bits platforms.’

Zoals de eerdere versie heeft ook Persona 4.0 automatische installatie: een volledige setup bij de afzonderlijke werkstations is niet meer nodig. Nieuwe functionaliteiten zijn:

Gemakkelijke web-to-host toegang voor 16-bits clients.

Complete toetsenbordondersteuning met de Windows thin client van Persona 4.0.

Grotere browserfunctionaliteit met de Java Development Kit (JDK) 1.1.

Meer uitgebreide terminalemulatie voor meerdere hosts

Persoft

Persoft Inc. ontwikkelt en produceert connectivity software sinds 1982. Met de productlijnen SmarTerm en Persona realiseert Persoft zowel PC-to-host- als Web-to-host-verbindingen. De producten bieden desktop-computergebruikers toegang tot informatie en applicaties op lokale en remote systemen. De softwarepakketten worden gebruikt door één miljoen mensen in meer dan vijftig landen en worden toegepast in meer dan tachtig procent van de Fortune 500-bedrijven. Persoft’s hoofdkantoor is gevestigd in Madison, Wisconsin (VS). De Engelse vestiging in Abingdon fungeert als Europees hoofdkantoor en ondersteunt de dochterondernemingen in Duitsland en Frankrijk. In de Benelux verzorgen Ingram Micro B.V., Computer 2000 Adcomp B.V. en NV/SA (België) de distributie en treedt Logicsoft Europe B.V. op als reseller.

NOOT VOOR DE REDACTIE

Zoekwoorden: