Nieuwe Process Management-strategie van Unisys integreert Workflow & Imaging-technologieën in end-to-end oplossingen

Amsterdam, 16 april 1999 - Centraal in de nieuwe plannen van Unisys op het gebied van Imaging & Workflow staan het bieden van end-to-end oplossingen die zich richten op procesoptimalisering, en de integratie van complementaire technologieën. Op dit moment integreert en ontwikkelt Unisys diverse geavanceerde Workflow & Imaging-technologieën. Deze initiatieven verstevigen de positie van Unisys als marktleider en komen tegemoet aan de hoge eisen die ondernemingen stellen aan allesomvattend procesmanagement en allesomvattende procesoptimalisering.

“Unisys is een toonaangevende leverancier van oplossingen die speciaal zijn ontwikkeld om het beheer en de automatisering van business- en werkprocessen te verbeteren”, zegt Jay DeWalt, Director of Strategic Marketing van Unisys Worldwide Workflow & Imaging Solutions. “Door onze aandacht te richten op innovatie en klanttevredenheid, kunnen we de mogelijkheden van onze producten nog beter afstemmen op de behoeften in een dynamische markt.”

Unisys versterkt haar productportfolio deze zomer met versie 3.5 van haar InfoImage-oplossing. Deze oplossing biedt uitgebreide PC DOCS/Fulcrum-integratiemogelijkheden voor de ondersteuning van een plug-in voor de InfoImage Desktop Manager en op Workflow-gericht documentbeheer. Deze nieuwste versie bevat Web Access Kit 3.2, Web Connector en Microsoft Outlook Connector voor grotere flexibiliteit bij de toegang tot een workflow-proces. Verder is ook de centrale gebruikersinterface - de Unisys InfoImage Desktop Manager - sterk verbeterd. Enkele uitbreidingen zijn dual-desktopondersteuning voor Microsoft Windows NT en UNIX, uitgebreide fax- en printondersteuning en nieuwe navigatieopties voor groter gebruikersgemak.

De Unisys-strategie voor procesmanagement is gericht op de integratie van complementaire technologieën. Hierdoor kunnen organisaties beter inspelen op de behoeften van hun klanten, terwijl tegelijkertijd de kosten afnemen. Hiertoe combineert Unisys bijvoorbeeld imaging-, workflow-, document- en kennismanagement met toegang tot het Internet, zodat een geïntegreerde suite van basisproducten ontstaat. Zo kunnen alle afzonderlijke voordelen ingezet worden ter verbetering van het complete procesmanagement. Deze suite ondersteunt standaarden als WfMC, ODMA en DMS en is te integreren met COLD-,

EDI- en ERP-technologieën.

Met dit nieuwe initiatief blijft Unisys haar klanten geïntegreerde oplossingen leveren, waarmee zij de productiviteit op basis van klantencontacten kunnen verhogen. Dit realiseert een hogere klanttevredenheid, behoud van klanten, hogere winstgevendheid en kostenbesparingen door toegenomen efficiëntie. De geavanceerde Unisys-oplossingen bieden ook implementatieservice, system integration, verticale marktexpertise, consultancy en training.

Binnen deze strategie heeft Unisys tevens de samenwerking met Microsoft Corporation uitgebreid door de meest recente Microsoft-technologieën op te nemen in haar procesmanagementoplossingen. Unisys InfoImage is gebaseerd op Windows NT en biedt een betrouwbaar en betaalbaar documenten- en transactiebeheer. Verder bevatten de Unisys-oplossingen alle features van de Microsoft SQL Server en de Windows NT-technologie, waardoor gebruikers uiteenlopende problemen kunnen aanpakken, het serviceniveau kunnen verhogen en nieuwe omzet kunnen genereren.

Om haar leiderspositie verder te verstevigen, heeft Unisys een samenwerkingsverband afgesloten met R2K LLC. R2K is een full-service system integrator die gespecialiseerd is in Windows NT, Web-ontwikkeling en document- en Imaging & Workflow-oplossingen. In de overeenkomst is onder andere opgenomen dat R2K Unisys adviseert bij het ontwerp en de ontwikkeling van nieuwe producten en architecturen. Daarnaast kan Unisys ook zelfstandig de code van de Imaging & Workflow-software van Eastman Software ontwikkelen, op de markt brengen en ondersteunen. Andere initiatieven die momenteel worden uitgevoerd, zijn: uitbreiding van saleskanalen door de werving van Value Added Resellers, aanzienlijke investeringen in Research & Development, aanpassen van de huidige configuratiesoftware voor Web-toegang en constante ontwikkeling van nieuwe toegangsmethodes voor tijdelijke en volledige deelname in het workflow-proces.

Unisys Met ruim 33.000 werknemers verdeeld over 100 vestigingen is Unisys één van de grootste system integrators ter wereld. Unisys Nederland heeft circa 1.000 werknemers en is gevestigd in Amsterdam Zuidoost. Unisys biedt haar klanten - die met name afkomstig zijn uit sectoren als transport, telecommunicatie, financiële dienstverlening en overheid - complete IT-oplossingen, samengesteld uit services, hard- en software. De consultancy van Unisys is daarbij volledig leverancieronafhankelijk en de expertise strekt zich uit over diverse platforms.

Unisys Nederland is opgebouwd uit drie Business Units: Unisys Information Services, Unisys Global Customer Services en Unisys Computer Systems. Unisys Information Services biedt marktspecifieke applicaties met specialisaties op gebieden als Imaging & Workflow, Outsourcing, Call Center Automation, telecommunicatie, de millenniumproblematiek en euroconversie. Unisys Global Customer Services biedt netwerkintegratie, desktopservices en ondersteuning op het gebied van gedistribueerde computeromgevingen. Unisys Computer Systems biedt hard- en software met bijbehorende consultancy, gebaseerd op een unieke combinatie van bewezen mainframe-technologie en Windows NT-omgevingen. De telecommunicatieactiviteiten van Unisys zijn verenigd in de Europese unit Unisys Telecom, die eveneens in Amsterdam Zuidoost gevestigd is.

Voor meer persinformatie:

Unisys Nederland NV Erwin Zijlstra, Country Communications Manager
Telefoon: 020 - 5658 647
E-mail: erwin.zijlstra@unisys.com

Lammers van Toorenburg PR Francine Loos / Charly Lammers van Toorenburg
Telefoon 030 - 6565 070
E-mail: francine@lvtpr.nl

Deel: ' Nieuwe Process Management-strategie van Unisys '




Lees ook