Vereniging FME-CWM

Tilburg, 14 september 1999
Nieuwe regionaal secretaris FME-CWM zuid-nederland Per 1 september 1999 heeft de Vereniging FME-CWM de heer F.J.H.J. (Frank) Donders (40) benoemd tot regionaal secretaris Zuid-Nederland. De heer Donders, die tot voor kort werkzaam was te Zoetermeer in een coördinerende functie voor de 160 branche-organisaties die FME-CWM telt , is daarmee de opvolger van de heer W.A. Ducheine. Hij zal zijn functie vanuit de regionale vestiging in Tilburg uitvoeren. Donders is van oorsprong afkomstig uit Maastricht.
De Vereniging FME-CWM is dé werkgevers en ondernemersorganisatie voor bedrijven in de metalektro-industrie. Zij behartigt de belangen en ondersteunt zo'n 2.750 lidondernemingen bij de dagelijkse bedrijfsvoering. Het aantal lidondernemingen van de Vereniging FME-CWM maakt de laatste jaren een onstuimige groei door. Dat het aantal lidondernemingen in de regio Zuid-Nederland, met haar meer dan gemiddelde groei, daar in belangrijke mate aan bijdraagt, hoeft geen betoog. Dit is aanleiding geweest om per 1 oktober aanstaande een dependance in Roermond in te richten waarmee de dienstverlening nog dichter bij de leden wordt gebracht. De heer Donders zal zich naast zijn coördinerende en belangenbehartigende taken de komende periode inzetten om deze groeicijfers te consolideren en verder uit te breiden.

Vereniging FME-CWM
Boerhaavelaan 40 Postbus 190 2700 AD Zoetermeer Telefoon (079) 353 11 00 Telefax (079) 353 13 65 E-mail com@fme.nl

Deel: ' Nieuwe regionaal secretaris FME-CWM Zuid-Nederland '