Ingezonden persbericht

IPTC Codes:10006000, 10005000, 10010000
Trefwoorden:studenten, Wintersport
Rubriek:Binnenland

Nieuwe reisorganisatie voor skiënde studenten

Dit is een origineel persbericht.

Bizztravel BV introduceerde in augustus het nieuwe studentenmerk Skistuds. Deze nieuwe reisorganisatie biedt wintersportreizen voor studenten naar de Franse Alpen.De Franse Alpen zijn populair vanwege het gunstige prijsniveau. Tienduizenden studenten trekken er iedere winter naar toe om te feesten, skiën en te boarden. "Het belangrijkste van een wintersportvakantie voor studenten is en blijft de après-ski. Om deze reden werkt Skistuds samen met La Grotte du Yeti," vertelt Jacco Tas, commercieel directeur van Bizztravel.In de après-skicafés van La Grotte du Yeti verzamelen studenten zich 's avonds om te eten en te feesten. "Skistuds biedt op www.skistuds.nl alleen wintersportreizen naar bestemmingen waar zich een Yeti-bar bevindt. Studenten zijn hierdoor verzekerd van de beste après-ski van de Alpen", aldus Tas.Skistuds is één van de merken van reisorganisatie Bizztravel B.V. in Groningen. Bizztravel B.V. organiseert al bijna 25 jaar vakanties. Bizztravel B.V. voert naast het merk Skistuds de merken Beachmasters Jongerenreizen, Ferio vakanties en Bizztravel wintersport.http://www.skistuds.nl

Deel: ' Nieuwe reisorganisatie voor skiënde studenten '