Voor de Benelux-markt

Nieuwe Sales Manager bij Apple Computer Benelux

Bunnik, 12 april 1999 ‹ Apple Computer Benelux B.V. heeft de Nederlandse organisatie recentelijk uitgebreid met een nieuwe Sales Manager. Hans Voorn, die deze functie sinds 8 april vervult, was in 1991/1992 ook al enige tijd werkzaam bij Apple Computer en is dus reeds bekend met de organisatie.

Sinds 1993 heeft Hans diverse functies bekleed bij Hewlett-Packard. Zijn werkzaamheden bij HP spitsten zich met name toe op de volgende gebieden:
- accountmanagement voor distributeurs, resellers en zakelijke gebruikers
- value-chain management en channel-marketing

- personeelsmanagement

- strategische planning, internationale planning en projectmanagement
- marktontwikkeling en productmanagement (onder zijn leiding groeide het marktaandeel van de HP Laserjet van 75% naar 85%)
- marketingcommunicatie en marktonderzoek

"Wij zijn van mening dat Hans over de juiste achtergrond beschikt om binnen ons bedrijf een zeer waardevolle rol te kunnen spelen", aldus Ton van Garderen, General Manager, Apple Benelux Region. "Het Nederlandse sales-team zal zeker profiteren van de specifieke sales- en marketingervaring waarmee Hans onze organisatie komt versterken."

Hans is telefonisch bereikbaar op +31 (0)30-6593964 en via e-mail: voorn.h@euro.apple.com.

1999 Apple Computer, Inc. Alle rechten voorbehouden. Apple, het Apple logo en Macintosh zijn gedeponeerde handelsmerken van Apple Computer, Inc.

Apple
Apple Computer, Inc. gaf in de jaren '70 het startschot voor de personal-computerrevolutie met de Apple II en vond in de jaren '80 de personal computer opnieuw uit met de Macintosh. Apple staat nu opnieuw achter zijn oorspronkelijke missie ­ de beste producten en ondersteuning leveren op het gebied van personal computers aan studenten, docenten, ontwerpers, wetenschappers, technologen, ondernemers en consumenten in meer dan 140 landen.

Websites van Apple:
Voor informatie over Apple Computer: http://www.apple.com Voor informatie over Apple Computer Benelux: http://www.apple.nl Voor persberichten, achtergrondmateriaal en contactinformatie: http://www.apple.com/pr

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Margriet Schouten
Public Relations Manager Benelux Region
Apple Computer Benelux b.v.
Kosterijland 42, 3981 AJ Bunnik
Tel.:+31 (0)30 - 659 39 62
Fax: +31 (0)30 - 659 38 52
E-mail: schouten1@euro.apple.com