Volendam Music BV

PETER BEENSE IS OP ZOEK
Nieuwe single Waar Ben Jij? verschijnt deze week
De momenteel meest bekende Amsterdamse zanger Peter Beense zit niet graag stil. Met grote regelmaat laat hij van zich horen. Zijn huidige hit Vanaf Vandaag, een duet met Django Wagner, staat bijvoorbeeld al wekenlang in de vaderlandse hitlijsten.

Op vrijdag 4 juli a.s. verschijnt zijn nieuwe single, getiteld Waar Ben Jij (mijn leven lang geweest)?. Het nummer is geschreven en geproduceerd door Frank Verkooyen, met wie Peter al veelvuldig succesvol samenwerkte.

"Het is weer een echt feestnummer geworden. Ik heb zo onderhand natuurlijk patent op dit soort nummers. Gezelligheid, feestjes bouwen, mensen een vrolijke avond bezorgen. Daar ligt mijn kracht en het is nog het fijnste om te doen ook", vertelt de zanger met de gebruikelijke lach op zijn gezicht.

Voor de single Waar Ben Jij?, die verschijnt op Peter's eigen label PB Partysound, is een bijpassende, feestelijke videoclip opgenomen. Komende zaterdag, 5 juli, zal Peter het nummer voor het eerst ten gehore brengen tijdens 'Toppers van Oranje', het TV Oranje programma, dat die dag wordt opgenomen tijdens de open dag van SC Heerenveen.

Tegelijk met de release van de single wordt vrijdag a.s. de geheel vernieuwde website van Peter gelanceerd.

www.peterbeense.nl

Deel: ' Nieuwe single Peter Beense Waar Ben Jij? '