Apple Benelux

Think different.

Nieuwe Software Business Manager bij Apple Computer Benelux

Joost Dejonckheere concentreert zich op het softwarebeleid voor de gehele Benelux

Brussel, 7 januari 1999 - Apple Computer Benelux B.V. kondigt aan dat zijn organisatie sinds 1 november jl. is uitgebreid met een Software Business Manager. Deze nieuwe functie, die wordt ingevuld door Joost Dejonckheere (35), sluit nauw aan bij de hernieuwde en wereldwijde strategische focus op software (zowel in de onderwijssector en de consumentenmarkt als in de zakelijke markt).

Joost Dejonckheere concentreert zich vanuit Brussel en Bunnik op het softwarebeleid voor de gehele Benelux. Behalve voor de verkoop en marketing van alle Apple softwareproducten (met inbegrip van de vroegere Claris-pakketten) is Joost verantwoordelijk voor het ontwikkelen en handhaven van een goede relatie met diverse strategische softwarehuizen. Een andere belangrijke taak bestaat uit het ondersteunen van software-ontwikkelaars in Nederland en België.

"We hopen ons softwarebeleid met de nieuwe Software Business Manager verder te kunnen uitbouwen", aldus Ton van Garderen, General Manager, Apple Benelux Region. "En we zijn van mening dat Joost Dejonckheere een prima invulling aan deze functie zal geven, zeker gezien zijn ervaring op IT- en softwaregebied."

Joost Dejonckheere was tien jaar geleden één van de starters van Computer 2000 België en was in de jaren daarna actief betrokken bij de verkoop en marketing van software voor de ingenieurs- en architectenmarkten.

Joost is telefonisch bereikbaar op +32 (0)2-474-42-11 of op +31 (0)30-659-39-00, en via e-mail: dejonckheere@euro.apple.com.

Deel: ' Nieuwe Software Business Manager bij Apple Computer Benelux '