Dutchtone

Dutchtone introduceert nieuwe tariefstructuur voor internationaal belverkeer Overzichtelijk systeem met behulp van zones

Den Haag, 11 oktober 2001 - Op maandag 15 oktober 2001 introduceert Dutchtone een nieuwe tariefstructuur voor internationaal belverkeer. Daartoe is de wereld verdeeld in zeven zones met bijbehorende vaste tarieven. Op deze manier maakt Dutchtone de kosten van internationaal bellen voor haar klanten inzichtelijker. In deze structuur is de wereld verdeeld in de volgende tariefzones:

* West-Europa

* Overige Europese landen

* Noord-Amerika

* Latijns-Amerika en de Caraïben

* Midden-Oosten en Afrika

* Oost-Azië en Oceanië

* Midden- en Zuid-Oost Azië en de voormalige Sovjet Unie
Tot nu toe bleek het niet altijd duidelijk voor onze klanten voor welk tarief zij in het buitenland belden of wat het kostte als ze zelf gebeld werden. Om achteraf onaangename verrassingen op de factuur te voorkomen, wil Dutchtone duidelijk zijn over de gesprekskosten voor internationaal belverkeer. Voor elk soort gesprek - en SMS - vanuit het buitenland betaalt de Allin-klant een vast tarief. De kosten voor internationaal belverkeer worden verrekend met de geldbundel (Allin) of met het beltegoed (Allin prepay). SMS-berichten versturen vanuit het buitenland is voorlopig nog niet beschikbaar voor prepay.

Zoekwoorden:

Deel: ' Nieuwe tariefstructuur Dutchtone internationaal bellen '