Nieuwe vakbeurs woonaccessoires is groot succes

Amsterdam, 20140814 -- Op 24 en 25 augustus vindt de vierde editie van showUP plaats. De locatie is deze keer de Westergasfabriek in Amsterdam. showUP is de nieuwe Nederlandse vakbeurs voor woonaccessoires en gifts.

Het aanbod van showUP bestaat uit eigentijdse woonaccessoires, stationary, handgemaakte plaids en kussens, serviezen, scandinavische merken, dutch design, lifestyle accessoires en hippe items voor de kinderkamer. Fabrikanten, agenten en ontwerpers tonen hun producten aan retailers, inkopers, webshops, bloggers en andere professionals uit de woonbranche.

showUP is een verfrissend en nieuw event waar inkoop en inspiratie samengaan. Bezoekers zien er de nieuwe collecties en producten van bekende merken, en ze ontdekken er nieuwe labels en ontwerpers. Creatieve presentaties en opvallende styling zorgen voor een inspirerend event.

De layout van de beurs en het ontwerp van de stands maken de beurs laagdrempelig, overzichtelijk en uitnodigend.

showUP heeft zich razendsnel ontwikkeld tot dé inkoopbeurs voor woonaccessoires. In februari 2013 werd een pilotversie georganiseerd in de Kromhouthal in Amsterdam Noord. In de twee edities die daarop volgden, groeide het deelnemersveld tot 85 bedrijven. Deze vierde editie van de beurs was drie maanden van tevoren volgeboekt. Inmiddels telt de beurs ruim 100 deelnemers. Het is duidelijk dat showUP voorziet in een behoefte bij bezoekers én deelnemers. Vanaf 2015 zal showUP neerstrijken in de EXPO Haarlemmermeer in vijfhuizen, waar de mogelijkheden om verder te groeien aanwezig zijn.

Facts

24 augustus 2014 10:00-18:00
  25 augustus 2014 09:30-18:00

Lokatie