Mazda

MAZDA OP BEDRIJFSAUTO RAI 2000

Den Haag, 2 februari 1999

Tijdens de Bedrijfsauto RAI 2000, die van 3 tot en met 12 februari in Amsterdam plaatsvindt, is Mazda aanwezig met veel nieuwe varianten van haar 'grijskenteken' modellen.

Zo is de populaire Premacy als Van-uitvoering te bewonderen. Deze Premacy Van beschikt over een laadruimte van 1.848 liter. Desgewenst kan gekozen worden uit twee motorvarianten t.w. een 1.8 liter benzinemotor met een vermogen van 100 pk / 74 kW en een 2.0 liter direct ingespoten turbodiesel van 90 pk / 66 kW.

Ook de nieuwe E-Serie wordt op de RAI getoond in de vorm van diverse gesloten bestelauto-versies, die tevens leverbaar zijn met dubbele cabine en een Pick-up uitvoering. Deze laatste versie is ook verkrijgbaar als chassis/cabine-uitvoering ten behoeve van diverse opbouw-varianten. De nieuwe E-Serie kan desgewenst uitgevoerd worden met een 2.0 liter benzinemotor, goed is voor 95 pk / 70 kW of een 2.2 liter dieselkrachtbron (71 pk / 52 kW).

De onlangs geïntroduceerde nieuwe Mazda B-Serie is uiteraard ook op de RAI aanwezig. Op de Mazda-stand staan twee grijskenteken uitvoeringen t.w. de 4WD Cab Plus-versie voorzien van een 2.5 liter dieselmotor en een 4WD Double Cab-uitvoering die een 2.5 liter turbodiesel krachtbron onder de motorkap heeft.

De Mazda-stand is gevestigd in de Noordhal (N 501). De openingstijden van de Bedrijfsauto RAI zijn: iedere dag van 10.00 - 17.00 uur. Van maandag 7 tot en met vrijdag 11 februari is de RAI tevens van 19.00 - 22.00 uur geopend.

Zoekwoorden:

Deel: ' Nieuwe varianten Mazda op bedrijfsauto RAI 2000 '