Nieuwe vestiging in de Europoort voor Verhoef Infra

Tweede Maasvlakte biedt kansen voor aannemer van grondwerk, riolering en wegenbouw

EUROPOORT ROTTERDAM, 20130318 -- Aannemingsbedrijf Verhoef Infra verwacht veel van de tweede Maasvlakte en vestigt zich met de opening van een nieuw verkoopkantoor midden in het hart van de Rotterdamse haven.

Verhoef Infra is aannemer op het gebied van infrastructurele werken voor grondwerk, riolering en wegenbouw. Directeur van Verhoef Infra; Klaas Jan de Jong : “De afgelopen jaren hebben wij een aantal grote projecten in deze regio uitgevoerd en daarmee een goede naamsbekendheid opgebouwd. Met de totstandkoming van de tweede Maasvlakte is deze regio daarom voor ons een interessante groeimarkt geworden.”

Per 1 maart j.l. opende het bedrijf daarom een verkoopkantoor aan de Moezelweg in de Europoort in het multifunctionele bedrijfsgebouw ITT Europoort. Het voormalige hoofdkantoor van Kemira, momenteel in bezit van Kees in ’t Veen Beheer, is recentelijk volledig gerenoveerd. Verhoef Infra realiseerde in dit project o.a. de buitenriolering en de terreinverhardingen. Beide partijen werken al meer dan 5 jaar samen.

Verhoef Infra is een middelgrote regionale speler op het gebied van infrastructurele werken zoals grondwerk, riolering en wegenbouw. Verhoef Infra bestaat inmiddels 50 jaar en heeft haar hoofdkantoor in Langerak (Zuid Holland). Het bedrijf voert opdrachten uit voor overheidsinstanties, zoals gemeentes, provinciën, defensie en waterschappen maar ook voor bedrijven. Het bedrijf kan de gemeenten Den Haag en Utrecht tot haar vaste klantenkring rekenen. Bij Verhoef Infra werken bijna 100 medewerkers.

Deel: ' Nieuwe vestiging in de Europoort voor Verhoef Infra '