Perscontact: Karin van Geelen, Public Relations, Cisco Systems, Telefoon: 020 342 34 12, Public Relations,
E-mail: kgeelen@cisco.com, PR bureau: Robert de Moll, MCS BV, Telefoon: 023 562 82 08,
E-mail: robertdm@monogram.nl

Jean-Pierre Verhoeven benoemd tot Vice President,
EMEA Northern Operations

Amsterdam, 9 februari 2000 - Jean-Pierre Verhoeven, tot voor kort Vice President, EMEA Small & Medium Businesses (SMB), is per 1 februari 2000 benoemd tot Vice President, EMEA Northern Operations. Daarnaast zal hij met ingang van 1 maart aanstaande opnieuw - ad interim - de functie van algemeen directeur van Cisco Systems Nederland op zich nemen. De huidige algemeen directeur, René van Bergem, heeft besloten om in zijn carrière een 'sabbatical' in te lassen en zal per die datum het bedrijf verlaten. Verhoeven zal zijn functie waarnemen totdat een opvolger benoemd is.

Jean-Pierre Verhoeven is sinds 1993 in dienst van Cisco. Voordat hij per 1 augustus 1999 benoemd werd tot Vice President Cisco EMEA Small & Medium Businesses (SMB), was hij achtereenvolgens Algemeen Directeur Cisco Systems Nederland, Manager Two-Tier Distribution bij Cisco EMEA in Brussel en Business Development Manager. In zijn nieuwe functie van Vice President Cisco Northern Europe rapporteren de Cisco vestigingen in Zweden, Noorwegen, Denemarken, Finland, de Baltische staten en Nederland nu direct aan hem.

René van Bergem is sedert 1994 in dienst bij Cisco. Gedurende deze periode heeft hij diverse functies bekleed waaronder Business Development Manager voor Cisco EMEA in Parijs en commercieel directeur van de Nederlandse Enterprise Line of Business (LOB).
Directie en medewerkers van Cisco Systems betreuren zijn besluit om weg te gaan. De onderneming verliest met zijn vertrek een bekwaam manager en een loyaal collega.

Over Cisco Systems
Cisco Systems, Inc (NASDAQ: CSCO) is wereldwijd marktleider op het gebied van netwerkoplossingen voor Internet. Het hoofdkantoor is gevestigd in San Jose, Californië. In Nederland is Cisco gevestigd in Amsterdam. Cisco heeft meer dan 23.000 werknemers en realiseerde in boekjaar 1999 een totale omzet van 12,15 miljard dollar. Nieuws en informatie is beschikbaar op https://www.cisco.com of https://www.cisco.nl

Deel: ' Nieuwe vice-president EMEA Northern Operations '