Nieuwe voorzitter raad van advies Prospex

Jos Blejie volgt Tobias Walraven op

DEN HAAG, 20130314 -- Prospex, het B2B telemarketingbureau en "Leaders in Leads", is in de afgelopen twee jaar onder leiding van Tobias Walraven, voorzitter van de Raad van Advies, organisatorisch klaargestoomd voor de volgende groeifase van de onderneming. Na de succesvolle afronding van deze intensieve periode vindt Walraven het een goed moment om zijn functie over te dragen aan zijn RvA collega Jos Blejie, die het voorzitterschap per 15 maart zal overnemen.

Jos Blejie, tot voor kort vicepresident marketing en sales van Atos Nederland, gaat samen met algemeen directeur Maxim Spek verder op de ingeslagen weg van verdere professionalisering en onderscheidend vermogen richting de markt. Hij verwacht een verdere groei van de omzet tot circa € 5 miljoen medio 2014 te kunnen realiseren

Over Prospex ProSpex is de marktleider in B2B telemarketing van Nederland. Sinds de start in 2007 groeide ProSpex naar honderdtwintig medewerkers en ontving het bedrijf de FD Gazelle Award en de Ondernemersprijs Haaglanden.

Het bedrijf is expert in het genereren van leads en afspraken voor de zakelijke markt. Dankzij de mix van klantgerichtheid, kennis, creativiteit en eigenwijsheid weet ProSpex al jarenlang opdrachtgevers slim te positioneren.

Deel: ' Nieuwe voorzitter raad van advies Prospex '