Nieuwe website Loopbaanadviesbureaus.nl

ROTTERDAM, 20130131 -- Het zoeken naar een geschikte loopbaanadviseur op het internet is voor veel mensen een lastige opgave. Omgekeerd willen met name kleine en middelgrote loopbaanadviesbureaus graag met hun potentiële klanten in contact komen.

Als sinds 2006 wijst de website Loopbaanadviesbureaus.nl mensen die op zoek zijn naar een loopbaanadviesbureau in hun eigen regio de weg. Na meer dan zeven succesvolle jaren was het tijd voor een nieuw ontwerp van de site waar zowel zoekers als aanbieders van loopbaanadviesdiensten snel en gemakkelijk met elkaar in contact kunnen komen.

Op de nieuwe website zijn bureaus gemakkelijk te vinden door een selectie te maken op provincie, regio of postcode. Aan de hand van de selectie wordt een pagina gepresenteerd met de loopbaanadviesbureaus die aan de selectiecriteria voldoen. Landelijk werkende bureaus staan op iedere presentatiepagina vermeld.

Op de presentatiepagina’s worden bureaus duidelijk weergegeven met een kleine “advertentie”, waarin zowel het logo van het bureau (of een foto van de adviseur) als de volledige adresgegevens zijn opgenomen. De bezoeker kan op deze “advertentie” klikken waarna hij of zij direct op de website van het loopbaanadviesbureau komt.

Door grotere gebruikersvriendelijkheid en betere zoekmachinekwaliteiten zal Loopbaanadviesbureaus.nl naar verwachting nog meer dan voorheen voorzien in de behoefte van zoekers en aanbieders van loopbaanadviesdiensten om elkaar op het internet te ontmoeten.

Meer informatie op:

Deel: ' Nieuwe website Loopbaanadviesbureaus.nl '