Nieuwe welvaart in China verhoogt de vraag hoogwaardige consumptie


China International Consumer Goods Fair (CICGF), Ningbo, China

AKEN, 20070110 -- De zesde China International Consumer Goods Fair (CICGF) in Ningbo presenteert van 8. tot 12 juni 2007 hoogwaardige consumptiegoederen voor de Chinese markt. Het aanbod omvat huishoudtextiel en kleding, elektrische apparatuur, bureau- en vrijetijdsartikelen, gebruiksvoorwerpen, decoratie en geschenkartikelen evenals delicatessen. De CICGF is de vooraanstaande beurs voor luxeartikelen en trekt inkopers vanuit heel China. Het belang van deze vakbeurs groeit door de stijgende welvaart van de Chinezen en de wens naar meer leefbaarheid.

China bezit al vandaag een welvarende laag van de bevolking, die steeds breder wordt. Deze mensen hechten belang aan het verbeteren van hun leefbaarheid en willen hun sociale status demonstreren. Daarom vragen deze mensen naar producten van bekende merken en met erkende kwaliteit.
Europese merken en producten voor hogere pretenties genieten in China al sinds jaren een goede reputatie en zijn zeer prestigieus.
De CICGF is de enige vakbeurs voor luxe consumptiegoederen in China. Er wordt een breed spectrum van consumptiegoederen van bekende Chinese en buitenlandse producenten getoond. Het aanbod omvat huishoudtextiel en kleding, elektrische apparatuur, bureau- en vrijetijdsartikelen, gebruiksvoorwerpen, decoratie en geschenkartikelen evenals delicatessen. De organisatoren rekenen op rond 3.000 exposanten en 20.000 inkopers uit het binnen- en buitenland - een ideale gelegenheid om zakenrelaties aan te knopen en producten op de markt te brengen.
Zie voor verder informatie www.cicgf.com




Over Ningbo
De kuststad Ningbo met 5.6 miljoen inwoners ligt zuidelijk van Shanghai bij het bevolkingsdichte Yangtze-Delta. De florissante stad aan de zee is het centrum van welvaart en rijkdom in de Oost-Chinese provincie Zhejang.
Ningbo kijkt terug op een 7000jarige geschiedenis als een commercile draaischijf. De economie van de moderne 5 miljoen stad is dankzij haar stevige infrastructuur met een groei van 12.5% BBP per jaar op een zeer hoog niveau.
In Ningbo ligt de grootste diepzeehaven, gemeten aan het omslagvolume, de vierde grootste wereldwijd. Jachthavens en golfbanen behoren eveneens tot het moderne, welvarende en wereldopen stadbeeld als de royale internationale Shopping Malls en boulevards. Het goede imago wat de stad in China heeft, maakt Ningbo tot de ideale standplaats voor de International Consumer Goods Fair.

Over TEMA Technologie Marketing AG
TEMA Technologie Marketing AG, opgericht in 1994 met hoofdkantoor in Aken, is een marketingdienstverlener voor de middenstand. Kerncompetenties zijn marktonderzoek, PR (online/offline), reclame, Event Management en Business Development. De USP is de concentratie op technologie en hiervoor opgeleide medewerkers, evenals de intentionaliteit. Op het ogenblik representeren meer dan 50 medewerkers op de standplaatsen Aken, Berlijn, Dortmund, Parijs en Peking, 13 moedertalen. Tot het klantenbestand van TEMA behoren de DLR (Duitse centrum voor lucht- en ruimtevaart), Kieback&Peter, Echelon in USA, de TV Akademie, Takeda Pharma en Biomedica. TEMA publiceert op het ogenblik zes technische tijdschriften, organiseert jaarlijks meerdere internationale congressen en vakbeurzen en werkt als uitbestede marketingafdeling voor rond 30 bedrijven, meestal grote middenstanden.
Aanvullende informatie over TEMA vindt u op de website: www.tema.de


Deel: ' Nieuwe welvaart in China verhoogt de vraag hoogwaardige consumptie '






Lees ook