Hewlett-Packard persbericht

ZAKELIJKE DESKTOPSYSTEMEN VAN HP MET NIEUWSTE INTEL CHIPSET

Amstelveen, 15 november 1999 Hewlett-Packard integreert de nieuwe Intel 820 chipset in zijn HP Vectra corporate PCs en HP Kayak PC Workstations. Hiermee beschikken HP-gebruikers over de nieuwste toonaangevende technologie en de meest uitgebreide set mogelijkheden van dit moment.

HP Vectra VL600 corporate PC
De nieuwe HP Vectra VL600 corporate PC garandeert de stabiliteit van software-images gedurende de gehele levenscyclus van het product. Het gebruik van de nieuwste 820 chipset van Intel maakt van de HP Vectra VL600 een krachtige, stabiele en beheerbare oplossing die klaar is voor het volgende millennium.

Een HP Vectra VL600 kan worden uitgerust met bijvoorbeeld een Intel Pentium III 733 MHz processor, 128 MB RAMBUS DRAM, 30 GB Ultra ATA66 harde schijf, AGP4x Matrox Millennium G400 grafische kaart, CD-RW (herschrijfbare) drive en het Microsoft Windows NT 4.0 besturingssysteem.

HP Kayak XM600 PC Workstation
Het nieuwe HP Kayak XM600 PC Workstation dat ook voor twee processoren geschikt is, breidt de HP Kayak-lijn uit naar de markt voor zakelijke en technische professionals die hoge prestaties, geavanceerde grafische weergave en betrouwbaarheid verwachten van hun PC Workstation, voor de prijs van een desktop PC.

Gebruikers die hoge eisen stellen aan beschikbaarheid en willen beschikken over verschillende applicaties, zoals grafische applicaties, Microsoft Office, e-mail- en internetapplicaties, biedt HP Kayak XM600 systemen met twee processoren. Alle nieuwe modellen zijn vanaf december verkrijgbaar en worden geleverd met de nieuwste versie van HP TopTools, de onlangs aangekondigde HP TopTools 4.5.

HP TopTools 4.5 Value Pack
Met HP TopTools 4.5 Value Pack kunnen IT-beheerders knelpunten traceren en oplossen, op afstand PCs en PC Workstations configureren en voorkomende problemen oplossen, rapporten uit de TopTools database aanpassen, afdrukken en exporteren, gebruikmaken van uitgebreide alarmmogelijkheden en gebruikerspecifieke apparatuur beheren.

Meer informatie over HP PCs en PC Workstations is te vinden op https://www.hp.com/desktops .
Meer informatie over HP service en support voor Vectra corporate PCs is te vinden op https://www.support.vectra.hp.com . Meer informatie over service en support voor HP Kayak PC Workstations is te vinden op https://www.support.kayak.hp.com .

Telefoonnummer voor eindgebruikers voor vragen over producten, aanvragen van documentatie en informatie over verkooppunten: 020 - 547 66 66.

Hewlett-Packard is een toonaangevende leverancier van oplossingen en services voor computing en imaging voor zakelijke en thuisgebruikers. De activiteiten van HP zijn gericht op het maximaal benutten van de mogelijkheden van Internet voor zijn gebruikers en de verspreiding van elektronische diensten. De computer-gerelateerde omzet over het jaar 1998 bedroeg wereldwijd 39,5 miljard dollar. HP is bezig met de oprichting van een aparte organisatie voor de productie van test-en-meetapparatuur, halfgeleiders, medische systemen en apparatuur voor chemische analyses. Deze activiteiten genereerden in 1998 een omzet van 7,6 miljard dollar.

Met 123.000 werknemers en een omzet van circa 47 miljard dollar in 1998 is het bedrijf één van de grootste computerleveranciers ter wereld. In Nederland heeft HP vijf vestigingen waar zo'n 3000 mensen werken. Over 1998 bedroeg de omzet van Hewlett-Packard Nederland B.V. circa 2 miljard gulden.

Dit bericht is in het Engels beschikbaar via: NewsDesk

Intel en Pentium zijn in de Verenigde Staten geregistreerde handelsmerk van Intel Corporation. Windows NT is in de Verenigde Staten een geregistreerd handelsmerk van Microsoft Corporation. Microsoft is in de Verenigde Staten een geregistreerd handelsmerk van Microsoft Corporation.

Deel: ' Nieuwe zakelijke desktopsystemen van HP '