Opzienbarend nieuws van belangrijke vakbeurzen en congressen nu online beschikbaar op www.tradeshownews.com

LOS ANGELES, Californië (VS)--(BUSINESS WIRE)-- 20110907 --

Als de erkende wereldwijde leider op het gebied van persberichtdistributie, organiseert Business Wire toegewijde Online Mediacenters voor honderden evenementen wereldwijd op www.tradeshownews.com.

Hieronder volgt een lijst van hyperlinks naar Business Wire Online Media Centers voor komende evenementen van 5 september tot en met november 2011:

IFA 2011

BIO-Europe 2011

KMWorld 2011

IP&TV Forum Midden-Oosten en Afrika 2011

U kunt een compleet overzicht van alle vroegere en toekomstige evenementen vinden op www.tradeshownews.com. Klik hier voor meer informatie over Business Wire's dienstverlening voor de distributie van persberichten voor evenementen.

Business Wire maakt het mogelijk om gratis, aangepaste Web-, RSS-, en e-mailgebaseerde nieuwsfeeds uit honderden industrie-opties te creëren, evenals uit tientallen onderwerpcategorieën en duizenden geografische voorkeuren, alsook door middel van specifieke bedrijfsfilters. Bovendien hebben abonneehouders toegang tot exclusieve inhoud van deskundigen, bedrijfsprofielen, e-mailwaarschuwingen, vragenlijstdiensten en andere mediadiensten.

Klik hier voor meer informatie.

Over Business Wire

Business Wire, een Berkshire Hathaway-onderneming, wordt door tienduizenden aangesloten bedrijven en organisaties wereldwijd gebruikt om hun functionaliteit te verhogen en communicaties op het gebied van investeerderrelaties en public relations aan doelgroepen te verspreiden. Als erkend middel voor openbaarmakingen in de Verenigde Staten, Canada, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland en andere EU-markten, vergemakkelijkt Business Wire de gelijktijdige stroom van marktbewegende persberichten van bedrijven tot financiële markten en hun publiek, waaronder regelgevende instanties, media, beleggers, financiële informatiesystemen en nieuwsdiensten voor consumenten. Business Wire handelt ook met XBRL-tagging, het formatteren van documenten en het reglementair indienen in de EDGAR- en SEDAR-systemen.

Communicatiedeskundigen wenden zich tot Business Wire om persberichten, foto's en multimedia te optimaliseren en uit te geven aan nieuwsorganisaties, journalisten, vakbladen, zoekmachines en individuen, met een plaatsing van de volledige tekst op websites, online-diensten en -databanken. Een scala aan distributiemogelijkheden stelt leden in staat om zich geografisch, industrieel, op nieuwsthema of op demografische doelgroepen te richten.

Business Wire werd in 1961 opgericht en heeft twee hoofdkantoren in San Francisco en New York, met 31 kantoren in steden, waaronder Los Angeles, Chicago, Boston, Miami, Parijs, Frankfurt, Londen, Brussel, Tokio, Toronto en Sydney en onderlinge vestigingen over de hele wereld. Business Wire's gepatenteerde NX data-platform ondersteunt XML, XHTML en XBRL-code die de interactiviteit van persberichten, het delen van sociale media en optimalisatie van zoekmachines vergroot. Ga voor meer informatie over Business Wire en haar diensten naar haar website op www.BusinessWire.com.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

CONTACT:
Business Wire Global Event Services Group
VS. +1 310-820-9473
Twitter: @tradeshownews

www.facebook.com/TradeshowNews

Deel: ' Nieuws van vakbeurzen en congressen nu online op www.tradeshownews.com '