Niku en Jansen MI Consultants sluiten samenwerkings-overeenkomst

Jansen MI Consultants implementeert door Niku ontwikkelde e-commerce

Amsterdam, 7 februari 2000 - Niku Corporation, leverancier van software en business portals die het mogelijk maken professionele diensten via Internet ter beschikking te stellen, te gebruiken en te beheren, en Jansen MI Consultants, dienstverlener op het gebied van management en informatie, hebben een samenwerkingsovereenkomst gesloten. Consultants van Jansen MI Consultants zullen door Niku ontwikkelde e-commerce-oplossingen implementeren bij opdrachtgevers van Niku in de sectoren telecommunicatie en dienstverlening in Nederland en Duitsland.

Voor het implementeren van haar producten heeft Niku het Niku Partner Network in het leven geroepen. Hierdoor kan Niku zich richten op haar kernactiviteiten en bovendien op effectieve wijze tegemoetkomen aan de stijgende vraag naar implementatie van haar oplossingen. Niku kan hierdoor haar positie als vooraanstaand leverancier van Internet-software en bedrijfsportals verder versterken, en zich richten op verdere expansie in Europa.

Niku is de samenwerking met Jansen MI Consultants aangegaan vanwege de ervaring die laatstgenoemde heeft op het gebied van ontwerp en implementatie. Jansen MI Consultants zal zich gaan bezighouden met het begeleiden van implementatietrajecten, het geven van advies rondom het ontwerpen en inrichten van bedrijfsprocessen, het inpassen van de Niku-dienstverlening in de ICT-architectuur en het verzorgen van het projectmanagement. Consultants van Jansen MI Consultants zullen door Niku worden getraind in alle applicatiemodules van Niku en om de vaardigheden te verwerven om professionele diensten aan te bieden voor serviceorganisaties.

Jansen MI Consultants heeft in een afzonderlijke overeenkomst een licentie tot het gebruik van de Niku-ontwikkeltools verworven, alsmede het recht om medewerkers/contractors aan te wijzen als 'authorised users' van de Niku-software. De samenwerking houdt tevens in dat partijen marketing- en promotieactiviteiten zullen ontplooien ter versterking van beider posities in de e-business-markt.

Over Jansen MI Consultants
Jansen MI Consultants is een snel groeiend adviesbureau dat een compleet dienstenpakket biedt op het terrein van management- en ICT-consultancy, IT-implementatie, alsmede interim- en projectmanagement, aan bedrijven in onder andere de voedingsmiddelen- en kapitaalgoederenindustrie, bouwtoelevering, high-tech en telecom en professional services-markt. Ruim 70 consultants en 250 freelance interimmanagers ondersteunen opdrachtgevers in projecten op het grensvlak van bedrijfsprocesverbetering, management en informatie- en communicatietechnologie.

Over Niku
Niku Corporation is een vooraanstaand aanbieder van software en business portals die het mogelijk maken professionele diensten via Internet ter beschikking te stellen, te gebruiken en te beheren. De oplossingen van Niku zijn in gebruik bij toonaangevende, wereldwijd opererende bedrijven, waaronder USinternetworking, Sybase, Walker Interactive Systems, The Vantive Corporation, Computer Associates en Xerox Connect, alsmede duizenden individuele professionals over de hele wereld. De website van Niku Corporation is: www.niku.com.

Deel: ' Niku en Jansen MI Consultants sluiten overeenkomst '