Persbericht De Amersfoortse



Amersfoort, 23 maart 2000

NIMA-C SCRIPTIEPRIJS NAAR ROB VAN DER VOORT

De NIMA-C scriptieprijs 1999 is gewonnen door Rob van der Voort. Hij schreef zijn scriptie over De Amersfoortse. De Inkomensverzekeraar, de maatschappij waar hij als senior productmanager werkzaam is. De scriptie is door een jury van topmarketeers als beste geselecteerd uit 59 scripties. Andere kanshebbers waren D.J. Krieger van Wella Nederland (Geknipt en Geschoren) en D. Lange van Kluwer (Een strategisch marketingplan voor de business unit fiscale & financiële uitgevers van Kluwer b.v. te Deventer). De prijs wordt jaarlijks uitgereikt aan een NIMA-C gediplomeerde. Met het in de wacht slepen van de NIMA-C scriptieprijs mag Rob van der Voort zich scharen onder de hoogst gekwalificeerde marketeers van Nederland.

Voor achtergrondinformatie De Amersfoortse Verzekeringen Drs R.J.M. Otten, Directeur Commerciële Zaken en Marketing Tel. (033) 464 24 18

Zoekwoorden:

Deel: ' NIMA-C scriptieprijs naar Rob van der Voort '




Lees ook