Noadis

Noadis stopt met distributie van Vicomsoft producten

Doetinchem / Venlo, 31 maart 2000 - Noadis heeft in goed overleg met Vicomsoft besloten om het distributeurschap van Vicomsoft producten te stoppen.

Vicomsoft is leverancier van producten als Vicomsoft Internet Gateway, Vicomsoft SoftRouter Plus, SurfDoubler en andere internet netwerkproducten.

Al ongeveer een jaar geleden heeft Vicomsoft besloten om producten als SurfDoubler alleen nog maar elektronisch via het internet te leveren. Daarna kwam de beslissing om de upgrades ook alleen maar via het internet en uitsluitend via Vicomsoft te leveren.

Met de komst van Vicomsoft Internet Gateway 6.6 wordt het product gesplitst in modules die apart kunnen worden aangeschaft, en deels ook maar uitsluitend via het internet en direct via Vicomsoft verkrijgbaar zijn. Noadis ziet haar functie als distributeur die verantwoordelijk is voor o.a. upgrades en support naar de klanten toe verdwijnen en heeft om die reden in samenspraak met Vicomsoft het distributeurschap van Vicomsoft producten gestopt.

Noadis Homepage - Nieuws - Producten - Updates - Contact - Support - Informatie

This page was made with Freeway the professional webdesign tool that blows your socks off...
© 1998-2000 Noadis - Noadis telefoon en fax: 077 - 35 222 53 - International phone and fax: +31 77 35 222 53

Deel: ' Noadis stopt met distributie van Vicomsoft producten '