Nobiles.nl: dé studentensite van Nederland nu online

Op 22 september ging de meest complete studentensite van Nederland online: Nobiles.nl. De site, een samenwerkingsverband van Nobiles Media Exploitatie en NetlinQ, richt zich zowel op studenten als bedrijven. Voor studenten is Nobiles.nl naast een enorme informatiebron voor studie, carrière en vrije tijd tevens een makkelijke manier om een baan te vinden. Met behulp van de meest intelligente vacaturedatabase van Nederland worden ze wekelijks op de hoogte gehouden van de best passende vacatures. Bedrijven kunnen via Nobiles.nl nieuw personeel vinden door vacatures te plaatsen en te adverteren.

Nobiles.nl voor studenten
Nobiles.nl biedt een zeer intelligente vacaturedatabase speciaal voor studenten en pas-afgestudeerden van HBO en universitaire opleidingen. Aan de hand van hun individuele eisen en wensen kunnen zij hier een persoonlijk zoekprofiel samenstellen. De student kan bij Nobiles.nl dus zélf aangeven welke criteria voor hem of haar belangrijk zijn. Deze worden gekoppeld aan de vacatures waardoor er een match ontstaat tussen student en bedrijf. De resultaten - uitgedrukt in een percentage - worden ook wekelijks per e-mail verzonden. Verder biedt Nobiles.nl informatie over studie, stage en solliciteren. Ook is er ruimte voor ontspanning zoals vakanties, interessante links en een prijsvraag.

Nobiles.nl voor bedrijven
Nobiles.nl biedt bedrijven de mogelijkheid om in contact te komen met studenten en pas afgestudeerden. Deze moeilijk bereikbare doelgroep kan via Nobiles.nl direct worden benaderd. Bedrijven kunnen vacatures, bedrijfspresentaties en banners op Nobiles.nl plaatsen.

Doelstelling Nobiles.nl
Nobiles.nl wil studenten en bedrijven zo uitgebreid mogelijk informeren. Om dit doel bereiken blijft Nobiles.nl continu in ontwikkeling. De inhoud is actueel en van hoge kwaliteit. Ook de database zal steeds verder worden uitgebreid.

Nobiles Media Exploitatie
Nobiles Media Exploitatie bestaat dit jaar 10 jaar en heeft inmiddels een uitstekende reputatie opgebouwd onder studenten en adverteerders door onder andere het Nobiles Magazine en de Nobiles Carrièregidsen. Het magazine en de gidsen worden verspreid op alle technische/economische universiteiten en hogescholen in Nederland.

NetlinQ
NetlinQ is een internationaal internetbureau van Nederlandse origine. NetlinQ heeft het complete internettraject in huis beschikbaar: van cursussen en congressen tot internetadvies, website-ontwikkeling en site-exploitatie. Aansprekende accounts als Amstel Bier, Volkswagen, Libresse, Lucent Technologies, Eurocard/Mastercard en World Press Photo behoren tot NetlinQs klantenpakket.

--- einde persbericht ---

Deel: ' Nobiles.nl dé studentensite van Nederland nu online '