NFC MARKETING

NOMINERING BESTE BIOSCOOPFILMS 1998

Gedurende deze en de volgende week worden in bioscopen in het hele land bezoekers geënquêteerd over hun favoriete films in 1998. De uitkomst van de enquête bepaalt de nominaties voor de jaarlijkse verkiezing van de beste bioscoopfilms. Het betreft hier de officiële verkiezing door het Nederlandse film- en bioscoopbedrijf, verenigd in de NFC. Het publiek nomineert drie films in vier categorieën: humor, spanning, ontroering en de beste bioscoopfilm.

Na publicatie van de nominaties kan iedereen telefonisch aan de landelijke verkiezing meedoen. Via de informatie- en reserveringslijn BelBios toetst een deelnemer zijn of haar keuze in. De winnende films worden bekendgemaakt aan de vooravond van de Schweppes. Nationale Bioscoopdagen op 20 en 21 april aanstaande. Veel theaters zullen dan de beste bioscoopfilms opnieuw vertonen.

Aan de telefonische verkiezing is een loterij verbonden. Elke opbeller hoort een persoonlijk lotnummer en maakt daarmee kans op een jaar lang gratis bioscoopbezoek en uitnodigingen voor galapremières. De opbrengst van alle telefoontjes gaat naar de stichting Bio Kinderrevalidatie.

Zoekwoorden:

Deel: ' Nominering beste bioscoopfilms 1998 '