Nooit meer bukken voor post op de mat

NIJKERK, 20130205 -- De postvanger van door-line is de design oplossing voor post op de mat. De postvanger is Nederlands fabrikaat en wordt milieuvriendelijk geproduceerd. De transparant vormgegeven postvanger zorgt ervoor dat post op stahoogte kan worden gepakt en past in ieder interieur.

De postvanger is stijlvol te combineren met bijpassende briefplaten en tochtstrippen van door-line, waardoor de entrée er verzorgd uitziet. Eenvoudig te monteren en past op praktisch alle bestaande binnenbrievenbussen.

door-line® is een merk van Gezu BV. Dit concept voor eigentijds wonen speelt in op de actuele wensen van wooncomfort, energiebesparing en gezondheid. Het familiebedrijf is al sinds 1941 fabrikant en toeleverancier van producten op het gebied van tochtwering en afdichting met distributie naar 19 landen. Afnemers zijn ondermeer de professionele handel voor bouw en industrie, de ijzerwarenbranche en DIY.

Gezu streeft naar een beter milieu en bewaakt haar processen van ontwikkeling tot productie zorgvuldig. Gezu is zowel ISO 9001 (kwaliteit) als ISO 14001 (milieu)gecertificeerd.

Deel: ' Nooit meer bukken voor post op de mat '