Vereniging FME-CWM

Zoetermeer, 9 juli 1999
Noordelijke industriedag over productie-automatisering Op donderdag 7 oktober 1999 organiseert de Vereniging FME-CWM, haar branchevereniging Holland Elektronika en Syntens in Assen de Noordelijke Industriedag. Deze gratis toegankelijke dag bestaat uit een kleinschalige vakbeurs en een seminarprogramma over productie-automatisering. Een grote groep bedrijven presenteert de nieuwste producten en ontwikkelingen op dit gebied. Hierbij wordt aandacht besteed aan vier subthema's:

* Engineering;

* (Productie)logistiek;

* Automatische identificatie;

* Besturingen.

Per subthema worden twee presentaties gegeven over toepassingen en nieuwe ontwikkelingen binnen de productie-automatisering. Bezoekers van de Noordelijke Industriedag krijgen met deze formule in een halve dag een volledig overzicht van het aanbod en wat zich op het gebied van productie-automatisering afspeelt.

De Noordelijke Industriedag is te bezoeken op 7 oktober 1999 in het Van der Valk Motel, Balkanweg 1 in Assen. De toegang is gratis. Naast de Noordelijke Industriedag zal dit jaar ook op 11 november 1999 de Westelijke Industriedag worden georganiseerd in het Rotterdam Airport Hotel.

Voor een volledig programma en aanmeldingsformulier kunt u contact opnemen met de Vereniging FME-CWM, ir.drs. A.K.J. de Vries (079 - 353 12 86 of E-mail: avr@fme.nl). Informatie en aanmelding is ook mogelijk via de website van FME-CWM (www.fme.nl, button Activiteiten).

Vereniging FME-CWM
Boerhaavelaan 40 Postbus 190 2700 AD Zoetermeer Telefoon (079) 353 11 00 Telefax (079) 353 13 65 E-mail com@fme.nl

Deel: ' Noordelijke industriedag over productie-automatisering '