PERSBERICHT

Novell organiseert gratis NetWare 5 introductie-training voor 1500 man Live NetWare 5 in alle sessies!

Capelle aan den IJssel, 7 januari 1999 - Op 27 januari aanstaande organiseert Novell Benelux in samenwerking met de NAEC's (Novell Authorised Training Centers) de technische introductietraining "NetWare 5 Live - For Your Certified Eyes Only" in de Koningshof in Veldhoven. Rond de 1500 Novell en Microsoft professionals worden hier verwacht voor een "live" kennismaking met NetWare 5, waarin naast de belangrijkste features ook daadwerkelijk de technische ins en outs aan bod komen. Deze training is alleen toegankelijk voor Novell- en Microsoft gecertificeerden (dus: CNE's, CNA's, MCP's en MCSE's) en omvat een tiental sessies die stuk voor stuk zijn afgestemd op een specifieke doelgroep (NetWare 3 gecertificeerden, NetWare 4 gecertificeerden, Windows NT gecertificeerden). De sessies worden verzorgd door de meest ervaren CNI's (Certified Novell Instructors) van Nederlandse en Belgische NAEC's en zijn geheel gratis.

NetWare 5 is een netwerk-besturingssysteem gebaseerd op open procollen en standaards. Met NetWare 5 plaatst Novell het bedrijf in het middelpunt van het netwerkuniversum. Het programma is volledig IP en vormt dus de perfecte basis om Internet veilig in een bedrijfssysteem te integreren. Met NetWare 5 krijgt de gebruiker controle over een totaal heterogeen netwerk, vanaf de applicaties tot aan het Internet. Het netwerk management van NetWare 5 is aantoonbaar beter dan elk ander server besturingssysteem. Betrouwbaar, schaalbaar, supersnel, veilig en het beste/snelste platform om Java applicaties op te draaien en dat alles gebaseerd op open protocollen en standaards.

Novell (NASDAQ: NOVL) startte in 1983 en ontwikkelde zich tot 's werelds toonaangevende leverancier van netwerksoftware. Het bedrijf biedt een breed scala netwerkoplossingen aan voor wereldwijd gespreide netwerken, Internet, Intranet en het marktsegment van middelgrote en kleine bedrijven. De Novell programma's voor opleiding en technische ondersteuning zijn de meest complete op het gebied van computernetwerken. Informatie over het volledige producten- en dienstenaanbod van Novell kan worden opgevraagd via het World Wide Web op http://www.novell.com.NetWare, IntranetWare en Border Manager zijn geregistreerde handelsmerken van Novell Inc.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Yvonne J.M. Pols, Marketing Communications Manager Novell Benelux, tel:31-10-2864149, GSM 06-53166228, e-mail:yvonne_pols@novell.com.

Deel: ' Novell organiseert gratis NetWare 5 introductie-training '