Son, 13 september 1999

NEWAYS ELECTRONICS INTERNATIONAL N.V.

Officiële heropening Ramaer

Op 13 september a.s. wordt de nieuwe fabriek Ramaer in Helmond officieel geopend, exact één jaar nadat de fabriek volledig door brand verwoest werd. Ramaer, onderdeel van de Neways groep uit Son, is producent van hoogwaardige printplaten voor de elektronische industrie.

Het nieuwe Ramaer is in zijn marktsegment de meest moderne printplaatfabriek van Europa. Met de herbouw is een investering gemoeid van circa NLG 60 miljoen. Deze werkmaatschappij biedt werk aan 130 mensen. De capaciteit van de fabriek bedraagt meer dan 100.000 m2 paneel oppervlakte per jaar. Ramaer richt zich op hoogwaardige printplaten zoals multilayers tot 22 lagen in fijnlijn techniek en flexibele platen voor speciale inbouw toepassingen. Ramaer bedient professionele klanten uit onder andere de telecommunicatie en automobiel industrie in met name Europa.
De productie is gecontroleerd opgestart en de eerste leveringen vanuit de nieuwe fabriek hebben al plaatsgevonden.

Meer informatie kunt U krijgen bij:

Ing H.C.J. Zeegers MBA (directeur)
Tel. 0492 - 584911
Ramaer B.V.
Adres: Vossenbeemd 101, 5705 CL Helmond
Ir. J.H.J. Mengelers (president)
Tel. 040 - 2679226
Neways Electronics International N.V.
Adres hoofdkantoor: Postbus 69, 5690 AB SON

De Neways groep is een internationaal opererende Groep van 15 bedrijven met als hoofdactiviteit
de ontwikkeling en productie van elektronicaproducten in de meest brede zin en de ontwikkeling
en verkoop van proces- en machine-automatiseringsapparatuur. De aandelen zijn genoteerd aan de AEX Effectenbeurs. Tot de Neways groep behorende volgende bedrijven:
Neways Advanced Electronics B.V. - Son, Hoyte B.V. - Son, Ramaer B.V. - Helmond,
Neways Heerlen B.V., Si-Lectron B.V - Landgraaf, Neways Leeuwarden B.V., Neways Huizen B.V.,
Hymec B.V. -Sittard, Neways Printed Circuits Eindhoven B.V. - Eindhoven, Hykong Ltd. - Hong Kong, Wuxi Ximec Electronics Co. Ltd. - Wuxi, Neways Electronics Production GmbH en PMA GmbH - Kassel (Duitsland), Purfürst GmbH - Isernhagen (Duitsland), Q-Nova a.s. - Nova Dubnica (Slowakije).

Met vriendelijke groet,

Neways Electronics International N.V.

Marian Fickinger

Deel: ' Officiële heropening fabriek Ramaer in Helmond '