FNV

Officiële Opening Vakbondscentrum / LSA in Den Haag Regio Zuidholland - claire.elbers@vc.fnv.nl

FNV Bondgenoten opent op 10 november a.s haar nieuwe vakbondscentrum/LSA in de Televisiestraat 2Y te Den-Haag. Dit nieuwe centrum biedt naast de reguliere vakbondsactiviteiten, zoals spreekuur, informatie en advies nog veel meer: KADOVA, (Kansen aan de onderkant van de arbeidsmarkt) een project gericht op ondersteuning van de allochtonen leden van de bond. AIW een informatie en adviespunt voor werkzoekenden Maar ook een ontmoetingscentrum voor alle vakbondsleden in de regio. Vakbonds themadagen, congressen en landelijke meetings zullen vanuit hier georganiseerd worden. Kortom, dit nieuwe LSA wordt de plek waar u aan kunt kloppen met al uw vragen, opmerkingen en wensen op het gebied van arbeid, zorg en inkomen. In de bijlage vindt u meer informatie.Voor het feestelijke programma van deze dag klikt u op de rode pijl Programma

11:00 uur Inwijdingsceremonie
Deze wordt verricht door een Iman, Pandiet en Dominee

11:15 uur Speeches en felicitaties

Mevr. Ineke de Deugd
Hoofdbestuurder Bondgenoten
Mevr. Kitty Rozemund
Wnd. Voorzitter FNV
Dhr Pierre Heynen
Wethouder Soza en onderwijs gem. Den Haag
Dhr. Ahmed Daskapan
Directeur LSA
Dhr. Jelle de Raad
Kaderlid Bongenoten

11:30 uur Een toost op een succesvol en dienstbaar Ledenservice en Activiteiten Centrum

11:45 uur Start van de 5 workshops

13:00 uur Onder het genot van exotische hapjes en drankjes kunt u de informatiestands en tentoonstelling van diverse kunstenaars bezoeken.
Muziek en dans zal het geheel d eze middag omlijsten.

Deze tekst is een resultaat van uw abonnement op http://www.fnv.nl/berichtenservice Meer voor randstad-nieuws: http://www.fnv.nl/randstad

Deel: ' Officiële Opening Vakbondscentrum/LSA in Den Haag '