On-line shopping met e-Ureka van MSG
De e-oplossing voor het midden- en kleinbedrijf

Gorinchem, 22 november 1999 - MSG N.V. introduceert e-Ureka een complete e-business faciliteiten voor het midden- en kleinbedrijf. e-Ureka is een totaalconcept bestaande uit een volledige ERP met een naadloze aansluiting naar e-commerce. MSG biedt de ERP software aan als onderdeel van de totaaloplossing. Hierbij wordt de mogelijkheid geboden om de outsourcing van het beheer binnen een IBM Global Service omgeving te laten verzorgen.

MSG werkt voor nationale en internationale organisaties. Opdrachtgevers zijn groothandel bedrijven, industriële en dienstverlenende ondernemingen, organisaties in de non-profit sector en (semi)overheidsinstellingen. De aanpak van MSG onderscheidt zich van anderen doordat het bedrijf de volledige verantwoordelijkheid op zich neemt van alle aspecten van het hebben van een Internetwinkel, van implementatie tot en met onderhoud. Hiermee neemt het de ondernemer veel werk uit handen.

Tijdens de implementatie van e-Ureka verloopt het inrichten van uw virtuele winkel tegelijk met het inrichten van uw ERP. MSG verzorgt het gehele e-commerce deel inclusief webdesign, webhosting en secure payment.

e-Ureka is beschikbaar voor Windows NT en Novell Netware omgevingen. Voor de database wordt gebruik gemaakt van IBM's DB2, maar ook Oracle en Hyperfile behoren tot de mogelijkheden.

Over MSG N.V.
MSG is in 1984 opgericht in Brussel en heeft momenteel meer dan 10 vestigingen wereldwijd met referenties als Layer, Necomij, Kobe, Credit Lyonnais en Rowenta. MSG Nederland N.V. is gevestigd in Gorinchem en heeft recent een fusie aangekondigd met Bunt Automatisering B.V. te Kesteren. Voor meer informatie kunt u kontact opnemen met MSG Nederland, dhr. Ph. Raes.

Hinke de Koning Communicatie
3240 AE MIDDELHARNIS