gemeente emmen

onderhandelingen delftlanden afgebroken

de onderhandelingen tussen mega vastgoed bv, atrecht investment bv en de gemeente zijn afgebroken. het lag in de bedoeling dat de twee marktpartijen samen een vennootschap zouden aangaan, zodat de gemeente slechts hoefde te onderhandelen over het plan en de financikle consequenties met een partij.

beide marktpartijen zijn na overleg met elkaar tot de conclusie gekomen, dat er geen gezamenlijke basis bestaat om samen een vennootschap op te richten om met de gemeente te praten en afspraken te maken over realisering van plannen. nu er een nieuwe situatie is onstaan, zal het gemeentebestuur zich hierop beraden en bezien op welke manier met mega en atrecht verder kan worden gegaan, zodat het bouwen van de woonwijk zo spoedig mogelijk ter hand kan worden genomen. de gemeente zet zich volledig in om de voortgang in de ontwikkeling van de delftlanden te houden.

voor meer informatie kunt u contact opnemen met de afdeling communicatie, anita havinga, tel. (0591) - 68 56 29.
e-mail: a.havinga@emmen.nl

Zoekwoorden: