UPC NEDERLAND

Onderhoudswerkzaamheden UPC-kabelnet

Nijmegen, 10 maart 2003 - UPC-klanten in een deel van Gelderland kunnen vrijdag 14 maart 2003 enkele malen kort hinder ondervinden van onderhoudswerkzaamheden. Vanaf middernacht tot 9.00 uur wordt gewerkt aan de elektriciteitsvoorziening van het ontvangststation in Veenendaal.

Naar verwachting zal het kabeltelevisie- en radiosignaal tussen 0.00 en 01.00 uur gedurende circa tien minuten worden onderbroken. Ruim voor 9.00 uur vindt nogmaals een korte onderbreking plaats.

Via het ontvangststation in Veenendaal levert UPC kabeltelevisie- en radio aan de volgende plaatsen in Gelderland: - Andelst - Angeren - Bemmel - Dodewaard - Doornenburg - Doorwerth - Driel - Echteld - Eck en Wiel - Elst - Gendt - Haalderen - Heelsum - Hemmen - Herveld - Heteren - Heveadorp - Homoet - Ijzendoorn - Indoornik - Ingen - Kesteren - Lent - Lienden - Maurik - Ochten - Ommeren - Oosterbeek - Oosterhout - Opheusden - Randwijk - Ravenswaay - Renkum - Ressen - Rijswijk - Slijk-Ewijk - Valburg - Wageningen - Wolfheze - Zetten

UPC Nederland UPC Nederland is onderdeel van het beursgenoteerde United Pan-Europe Communications N.V. (Euronext Amsterdam: UPC; Verenigde Staten: Over The Counter Bulletin Board:UPCOY) en is met zo'n 2,3 miljoen klanten de toonaangevende aanbieder op het gebied van geavanceerde media- en telecommunicatiediensten in Nederland. Op de consumentenmarkt voert UPC Nederland diensten op het gebied van internet (chello), telefonie (UPC Telefonie) en radio & tv. Hiervoor beschikt UPC Nederland in Noord-Holland, Zuid-Holland, Friesland, Gelderland, Flevoland en Noord-Brabant over hoogwaardige breedbandnetwerken.

= = =

Noot aan de redactie: Voor meer informatie kunt u contact opnemen met UPC Nederland, Ronald van der Aart, telefoon 020 775 57 31 of mobiel 06 21 89 82 75.

UPC N.V.

11 mrt 03 11:31