Provincie Groningen

Groningen, 25 februari 1999 Persbericht nr. 49

* * * * * Uitnodiging aan de pers * * * * *

De provincie Groningen en de NV EDON Groep ondertekenen op 2 maart 1999 een samenwerkingsovereenkomst voor de duur van vier jaar. Doel van deze samenwerking is het bevorderen van de productie en het gebruik van duurzame energie en het stimuleren van energiebesparing door het uitvoeren van energieprojecten.

Het eerste energieproject, dat voortvloeit uit de nieuwe samenwerking, is het project "Zonne-energie in de verpleeg- en verzorgingssector". Na de ondertekening zal op ludieke wijze hiervoor het startsein gegeven worden.

U bent van harte uitgenodigd hierbij aanwezig te zijn.

Datum: 2 maart 1999
Plaats: verzorgingstehuis Westerholm, Irenelaan 1, Haren Aanvang: 13.30 uur

Verzorgingstehuis Westerholm, Irenelaan 1 in Haren 2 maart 1999

13.30 uur:

ontvangst met koffie en thee

14.00 uur:

welkomstwoord en toespraak door gedeputeerde J. van Dijk

14.10 uur:

ondertekening samenwerkingsovereenkomst door de Commissaris van de Koningin J.G.M. Alders namens de provincie Groningen, en door de voorzitter van de Raad van Bestuur van de NV EDON Groep, drs. ing. C. Witvliet.

14.15 uur:

toespraak door dhr. C. Witvliet

14.20 uur:

startsein project "Zonne-energie in de verpleeg- en verzorgingssector" m.m.v. toneelgroep O-Ja, gedeputeerde J. van Dijk en dhr. C. Witvliet.

In verband met een bad-scene is dit onderdeel van het programma interessant voor fotograferende en filmende pers!

14.30 uur:

informeel samenzijn

15.00 uur:

einde bijeenkomst

Voor meer informatie over dit persbericht kunt u contact opnemen met Désirée Bosch, afd. Bestuurscontacten, provincie Groningen, tel: (050) 3164625, fax (050) 3138193, e-mail: d.bosch@prvgron.nl Henny van der Sligte, Communicatie Edon Duurzaam, tel: (038) 8524924, fax (038) 8524898, e-mail: henny.v.d.sligte@edon.nl

Deel: ' Ondertekening samenwerkingsovereenkomst Groningen en EDON '