CARGLASS

Steeds meer behoefte aan service aan de voordeur!

Onderzoek toont tijdgebrek consument aan.

Eindhoven, 7 juni 2002
Uit onderzoek is gebleken dat 56% van de Europeanen het gevoel heeft tijd te kort te komen. Dit cijfer is de afgelopen jaren alleen maar toegenomen. Daarnaast geeft 40% aan dat men bereid is te investeren om tijd te besparen. Carglass speelt op deze consumentenbehoefte in door autoruitschade thuis of op het werk op te lossen via de Mobiele Service van Carglass. De automobilist hoeft dus de deur niet meer uit. Een besparing van kostbare tijd.

Mobiele Service
De automobilist heeft nu de mogelijkheid een beschadigde autoruit thuis of op het werk te laten te repareren, want Carglass komt ter plaatse. Ruitschade is weliswaar hinderlijk en maakt de auto minder veilig, door drukte en volle agenda s wordt het oplossen van de schade in de praktijk nog weleens vergeten. Het gevolg: verminderd zicht, verminderde veiligheid op de weg. Carglass biedt met de Mobiele Service het beste van twee kanten: veiliger in het verkeer zonder dat het kostbare tijd kost.

Overal en altijd
Carglass verleent mobiele service in heel Nederland. Vanuit één van de 54 Service Centers in Nederland wordt de afspraak gemaakt. De medewerker komt op de afgesproken dag naar de aangegeven locatie en repareert of vervangt de ruit ter plaatse. Indien de automobilist te maken krijgt met acute ruitschade, bijvoorbeeld door inbraak of vandalisme, kan hij zelfs s nachts op Carglass rekenen. Ongeacht de dag van de week. De automobilist zorgt er voor dat groene kaart en sleutels binnen handbereik zijn en de monteur verzorgt de rest.


---

Deel: ' Onderzoek toont tijdgebrek consument aan '




Lees ook