Online factuurprogramma Jortt Gratis breidt uit met iDEAL-betaalknop

ALMERE, 20170720 -- Het innovatieve online factuurprogramma Jortt Gratis biedt als eerste gratis factuurprogramma de online betaalmethode iDEAL aan. Hiermee kunnen de Jortt Gratis gebruikers hun klanten facturen online laten betalen met iDEAL, creditcard, PayPal en nog vele andere betaalmethoden. Het voordeel van de iDEAL-betaalknop is dat de Jortt Gratis gebruikers sneller hun factuur betaald krijgen.

iDEAL-betaalknop zonder abonnement
De iDEAL-betaalknop was natuurlijk al beschikbaar in factuurprogramma's, maar daar zit dan gelijk een abonnementsdienst aan vast van al snel € 15,00 of meer per maand. Met Jortt Gratis is het nu ook voor bedrijven die weinig facturen sturen rendabel de iDEAL-betaalknop aan te bieden.

Jortt Gratis blijft gratis
Jortt Gratis is een gratis online factuurprogramma waarmee ondernemers altijd en onbeperkt gratis online facturen en offertes kunnen maken en versturen. Wanneer de Jortt Gratis gebruikers een iDEAL-betaalknop meesturen met de facturen, vraagt Jortt een kleine opslag van € 0,60 per geslaagde betaling. Zo blijven de kosten voor de facturatie en het ontvangen van betalingen minimaal en is deze innovatieve dienst bereikbaar voor iedere ondernemer.
[beschrijving]

Over Jortt
Jortt is een intuïtief boekhoudprogramma gemaakt voor ondernemers. Dankzij de unieke boekhoudmethode 'Ondernemer Gericht Boekhouden' kunnen ondernemers zelf eenvoudig de boekhouding voeren. Door enkel de bankmutaties in te lezen en daar facturen aan te koppelen wordt de boekhouding verder geheel automatisch gedaan. Van btw-aangifte, winst- en verliesrekening, balans en zelfs de jaarrekening.

Deel: ' Online factuurprogramma Jortt Gratis breidt uit met iDEAL-betaalknop '