Online platform voor inspiratie en informatie

Noteborn lanceert nieuwe responsive website

HEERLEN, 20140307 -- De nieuwe website van Noteborn is vanaf nu online. Op noteborn.com toont Noteborn haar nieuwe gezicht als totaalinrichter voor slaapkamer, woning en kantoor. De site is volledig geoptimaliseerd voor gebruik op smartphone en tablet.

Compleet productoverzicht
Noteborn is opgericht in 1983 en heeft zich vanaf het begin toegelegd op ontwerp, productie en distributie van maatwerk kasten. De passie voor productontwikkeling en de fascinatie voor het achterliggende productieproces is een van de doorslaggevende succesfactoren voor Noteborn. Noteborn is een 100% Nederlands kwaliteitsproduct, gemaakt in de fabriek in Heerlen. De afgelopen maanden is de Noteborn-collectie sterk uitgebreid met onder meer maatwerk bedden, salontafels en spiegels. De site toont alle mogelijkheden en biedt volop inspiratie in een compleet nieuw design.

Inspiratie voor maatwerk
Naast praktische informatie zijn de vele voorbeelden en suggesties belangrijk, want maatwerk is en blijft de kracht van Noteborn. Klanten kunnen zich nu beter dan ooit oriënteren op de oplossing die aansluit bij hun wensen, voor thuis of op kantoor. Noteborn.com is dan ook de optimale voorbereiding voor een showroombezoek.

Deel: ' Online platform voor inspiratie en informatie '