Onderwerp: ONTDEK NIEUWE MENSEN OP DE EMAILSNELWEG

Plaats: Sint-Martens-Leerne
Tel.: (09) 282 84 38
Fax: (09) 282 06 15

Met een Mail-Me sticker op je autoruit ontmoet je nieuwe mensen op het net.

Je wilt kennis maken met die knappe gast, die leuke meid. Je moet iets vragen aan de chauffeur voor jou. Alles kan met de GRATIS "Mail-Me-club"

Wat moet je doen ? Je ziet een wagen met een Mail-Me sticker voor je. Je noteert het Mail-Me-lidnummer en surft naar http://www.carsticker.com/mailme Op deze site kan je jouw boodschap gratis doorsturen naar de bewuste chauffeur. Nog leuker is het wanneer je zelf een Mail-Me sticker op jouw wagen kleeft. Wie weet mailt jouw blindate jou wel. Alles is mogelijk.

Het leuke aan de MAil-Me-club is dat het een volledig gratis dienst is. Wat begonnen is met de carstickers van www.carsticker.com die je kunt voorzien met jouw eigen emailadres is uitgewerkt door een aantal vrienden tot de Mail-Me club.

Wens je het volledig anoniem te doen ? Het kan, op de site van www.carsticker.com kan je gratis een extra e-mail adres krijgen met als emailadres jouwnaam@mailsticker.zzn.com

Bestel vandaag jouw GRATIS "Mail Me" sticker, kleef ze op jouw auto, jouw moto, een leuke plaats en spoedig krijg je verrassende mailtjes. Je MOET het gewoon proberen. Het is te gek en bovendien volledig GRATIS ! Hoe meer stickers er in omloop zijn hoe leuker het wordt.

KLEEF DE GRATIS MAIL ME STICKER EN JE HOORT ER BIJ !

Surf nu naar http://www.carsticker.com of de rechtstreekse mailpaginga http://www.carsticker.com/mailme

Hoogachtend
De Mail-Me club
Xavier Mares