Ontmoet ZF op Transport Compleet 2014

VENRAY, 20141111 -- Dit jaar is ZF Services Nederland B.V. voor de tweede keer te vinden op de Transport Compleet: 11 tot en met 13 november 2014 in Venray. Benieuwd naar de ZF Infomobil, TraXon, AS Tronic, Ecolife en Openmatics? Ze zijn allemaal te vinden op onze stand, nummer 231.

[TraXon] De TraXon
De oplossing voor brandstof­besparing, betere performance en meer comfort is terug te vinden in de TraXon. Antwoord op de vragen van morgen; vandaag al beschikbaar – TraXon, de nieuwe modulaire transmissie van ZF kan eraan voldoen.

[AS Tronic] De AS Tronic
De huidige generatie geautomatiseerde transmissie voor bedrijfswagens, de AS Tronic, is in volledig opengewerkte versie te bekijken. De eerste beschikbare geautomatiseerde transmissie voor commerciële voertuigen in zijn soort met vele voordelen zoals lager brandstofverbruik, minder uitstoot van fijnstof, langere standtijd van de koppeling enz.

[Ecolife] Ecolife
Ecolife – hoge performance en economisch in gebruik gaan wel samen. De automatische transmissie met zes versnellingen voor inzet in stads- en reisbussen, maar ook voor rail- en speciale voertuigen. Ecolife is voorzien van het belading en topografie afhankelijke TopoDyn Life schakelprogramma, dat zorgt voor een aanzienlijke brandstofbesparing.

[Openmatics] Openmatics
Op het gebied van fleet management heeft ZF in Openmatics een betrouwbare, vaardige en flexibele telematica-oplossing gevonden. Het enige wat nodig is, is een on board unit en een internetaansluiting. ZF laat u zien hoe eenvoudig voertuigbeheer in de praktijk kan zijn.

ZF nodigt iedereen die geïnteresseerd is uit op de Transport Compleet van 11 tot en met 13 november a.s. in Venray op stand nummer 231.

Bedrijfsinformatie:
ZF Services Nederland B.V., gevestigd in Delfgauw, is de Nederlandse vertegenwoordiging van de ZF groep, de wereldwijd leidende toeleverancier in aandrijf- en chassistechniek. ZF ontwikkelt en produceert innovatieve en hoogwaardige producten voor met name de auto-industrie. ZF Services Nederland concentreert zich op een hoogwaardige en duurzame dienstverlening. Naast complete units levert de organisatie in Nederland ruil- en vervangingscomponenten, onderdelen en reparatieservices voor vrijwel alle ZF producten.

[logo ZF Services Nederland B.V.]

Meer informatie:

ZF Services Nederland B.V.
2600 AN Delft
www.zf.nl