Gemeente Ede

Ontmoeting van college en inwoners Lunteren dinsdag in Westhoffhuis

Met elkaar informatie uitwisselen over onderwerpen die door de Dorpsraad zijn aangemeld, maar net zo goed over uw eigen gesprekspunten. Daarnaast willen burgemeester en wethouders de inwoners van Lunteren graag over enkele ontwikkelingen informeren. Dat is de basis van de ontmoetingsbijeenkomst tussen gemeente Ede en bevolking van Lunteren dinsdagavond 7 maart a.s. in het Westhoffhuis aan de Dorpsstraat. U bent van harte welkom vanaf 19.30 uur: de openbare bijeenkomst begint om 20.00 uur.

Tijdens de gespreksavond rapporteren burgemeester en wethouders over hun bevindingen van de rondrit eerder op die dinsdag. Het college fietst door een deel van Lunteren, over en langs onder meer het Nieuwe Erf, het museum Oud-Lunteren, Molenpol, sportvoorzieningen De Wormshoef, buurtcentrum De Schakel, Klomperhof, omgeving De Stroet en Klomperweg.

Gespreksgroepen
De bijeenkomst dinsdagavond wordt geleid door de voorzitter van de Dorpsraad P. Zuurbier. Begonnen wordt met een korte, gezamenlijke bijeenkomst. Daarna verdelen de burgemeester en de wethouders zich over twee gespreksgroepen. Daarin is twee keer gedurende ruim drie kwartier volop gelegenheid voor belangstellende bezoekers met de bestuurders te spreken. Daarbij zijn ook leden van de gemeenteraad aanwezig. Tussendoor kunnen de bezoekers van zaal en gespreksgroep wisselen. De afsluiting van de ontmoetingsbijeenkomst is gezamenlijk in de grote zaal van het Westhoffhuis.

Zoekwoorden:

Deel: ' Ontmoeting college van B en W Ede en inwoners Lunteren '