gemeente emmen

ontwikkeling delftlanden verschuift naar voorjaar

de planning voor de nieuwe woonwijk delftlanden is aangepast. de start in dit najaar is in eerste instantie verschoven naar het voorjaar van volgend jaar. deze vertraging is mede veroorzaakt door onderhandeling tussen verschillende partijen, die langer duren dan verwacht.

afhankelijk van de marktontwikkelingen en de overeenstemming tussen de marktpartijen kan de start van de woonwijk delftlanden worden ingepland. de gemeente heeft hierin een afhankelijke positie. de verwachting is nu dat in het najaar de intentieovereenkomst wordt afgesloten. aansluitend kunnen dan de inhoudelijke onderhandelingen worden gestart.

de voorlopige planning is dat in het voorjaar van volgend jaar de procedures, uitwerkingen en voorbereidingen starten. volgens deze planning schuift de bouwstart van de delftlanden door naar begin 2001.

voor de redactie:
voor meer informatie kunt u contact opnemen met de afdeling communicatie, anita havinga, tel. (0591) - 68 56 29.
e-mail: a.havinga@emmen.nl

Zoekwoorden: