Gemeente Eindhoven

Op zaterdag 20 februari

Open (Provincie)huis

De provincie Noord-Brabant houdt zich bezig met allerlei activiteiten die invloed hebben op uw dagelijks bestaan. Op heel veel terreinen, óók bij u in de buurt. De regie over die activiteiten wordt gevoerd vanuit het provinciehuis in 's-hertogenbosch. Op zaterdag 20 februari kunt u daar een kijkje komen nemen. Van 10.00 tot 16.00 uur is het namelijk 'Open (Provincie)huis' ter gelegenheid van de Provinciale Staten-verkiezingen op 3 maart 1999.

Tijdens het open huis kunt u kennismaken met de bestuurders en medewerkers van de provincie, die laten zien waar zij mee bezig zijn. Van muskusratten tot de bestrijding van gladheid, van zwembaden tot koninklijke onderscheidingen en van milieumetingen tot technische snufjes in seniorenwoningen. Ook is er een politieke informatiemarkt van de partijen die deelnemen aan de verkiezingen. Verder wordt een politiek debat gevoerd waarvan Omroep Brabant televisie-opnamen maakt.

Verkiezingen
Op zaterdag 20 februari kunt u zelf de provincie bezoeken. Om eens nader kennis te maken of om alvast goed voorbereid te zijn op de Provinciale Staten-verkiezingen van 3 maart 1999. Want door uw stem te laten gelden, kunt u invloed houden op de activiteiten van de provincie.

Het adres van het provinciehuis: Brabantlaan 1 te 's- Hertogenbosch (aan de rijksweg A2, afrit 22). Het provinciehuis is vanuit het centraal station bereikbaar met de lijnen 61 en 64 (stadsbussen) en 71, 159 en 160 (streekbussen). Bel voor meer informatie: 073 681 28 51.