Ingezonden persbericht

OPEN HUIS
Uitzending zaterdag 15 februari
Nederland 2 ­ 19.30 uur

Open huis met minoesch jorissen en mariette fehmers

Ook in de vijfde aflevering van het TROS-programma OPEN HUIS op zaterdag 15 februari besteedt presentator Bert Kuizenga aandacht aan uiteenlopende onderwerpen over wonen en leven in de breedste zin van het woord. Zo bezoekt Bert een familie die in hartje Amsterdam een prachtige kerk bewoont. Het was een ingrijpende verbouwing maar het eindresultaat is schitterend. Tevens wordt hij gastvrij ontvangen door een Fins gezin dat in Nederland woont. Bert gaat met zijn Finse gastheer op pad en brengt onder andere een bezoek aan een Finse zeemanskerk. Bovendien besteedt OPEN HUIS aandacht aan de verkiezing 'wie heeft het mooiste toilet van Nederland?'. Deze wedstrijd toont wekelijks een bijzonder klein kamertje en dit keer is dat een wel heel bijzonder exemplaar in Uithoorn.

Wekelijks keert Bert met een bekende Nederlander terug naar een bijzondere locatie uit zijn/haar verleden. Dit keer keert hij met presentatrices Minoesch Jorissen (RTL4) en Mariette Fehmers (SBS 6) terug naar hun voormalige studentenhuis. De dames onthullen dat het leven niet alleen uit studeren bestond, maar dat er ook veel tijd werd doorgebracht met vriendjes.

Voor meer informatie over de wedstrijd en andere onderwerpen uit OPEN HUIS zie www.tros.nl/openhuis.

Deel: ' Open huis met Minoesch Jorissen en Mariette Fehmers '