Hoofddorp, 15 september 1999

Open Text's Livelink motor achter mySAP.com's online gebruikersgroep

Open Text maakte vandaag bekend dat SAP, wereldwijd marktleider inter-enterprise software oplossingen, de kennismanagement-applicatie Livelink introduceert op mySAP.com. mySAP.com is een online gebruikersgroep die het voor ondernemingen, uit welke branche dan ook, mogelijk maakt hun werknemers, klanten en partners volledig te integreren in de nieuwe Internet economie. Met deze verbintenis tussen Open Text en SAP kunnen groepen die geïnteresseerd zijn in mySAP.com samenwerken met bedrijven om ideeën, inzichten en ervaringen uit te wisselen. SAP-gebruikers kunnen nu eenvoudig virtuele samenwerkingsteams vormen, belangrijke bedrijfsinformatie uitwisselen, gerichte discussies tussen branchegenoten voeren, kennisbibliotheken en nieuwskanalen vormen.

"Wij zijn verheugd over de samenwerking met Open Text op mySAP.com. Open Text heeft een leidende positie in de kennismanagement-branche en Livelink is de meest gebruikte gemeenschappelijke portal engine," zei Heinz Ulrich Roggenkemper, algemeen adjunct-directeur van SAP Labs Inc. "Met mySAP.com, hoofdzakelijk aangedreven door Livelink, kunnen we samenwerkende markten opzetten en dynamische relaties mogelijk maken. Livelink voegt een belangrijk ingrediënt toe aan het succes van zakelijke samenwerking."

Jean-Jacques Vossen, Regional Manager Benelux, Nordic en Israel van Open Text, voegt toe: "Livelink en mySAP.com maken het mogelijk op elk gewenst moment groepen van bedrijven te vormen rond specifieke kansen en interessegebieden. Wereldwijd samenwerken is zo eenvoudig."

Livelink van Open Text is een kennismanagement-applicatie met uitgebreide mogelijkheden om kennis te delen en mensen binnen organisaties beter te laten samenwerken. Livelink is volledig web-based en combineert onder meer document management, workflow en projectmatige samenwerking. Open Text Corporation heeft inmiddels 700 medewerkers en
30 vestigingen wereldwijd. Het Europese hoofdkantoor is gevestigd in Londen; in de Benelux werkt Open Text vanuit Hoofddorp. Sinds januari 1996 is Open Text Corporation aan de beurs genoteerd (NASDAQ: OTEX).

Deel: ' Open Text's Livelink motor mySAP.com's gebruikersgroep '